ТОП-5 звернень киян до столичної влади у вересні

На «гарячу лінію» 15-51 надходить до 2 тисяч дзвінків щодня. Ілюстративне фото: Борис Корпусенко
На «гарячу лінію» 15-51 надходить до 2 тисяч дзвінків щодня. Ілюстративне фото: Борис Корпусенко

«Гаряча лінія» контакт-центру 15-51 працює цілодобово і без вихідних.

У перший осінній місяць кияни стали частіше звертатися до Контактного центру міста за номером 15-51.

Так, протягом останніх 30 днів на «гарячу лінію» надійшло 48 190 звернень. Це — майже на 10 відсотків більше, ніж за відповідний період минулого місяця.

Питання ЖКГ — №1 у зверненнях киян. Ілюстративне фото: Олексій Самсонов

НАЙПОПУЛЯРНІШЕ У ВЕРЕСНІ

Хоча в країні триває війна, але місто повернулося до нормального життя і тому питання з якими звертаються кияни до влади цілком «мирні». Отже, ТОП-5 питань, які сьогодні найбільше тривожать містян.

На першому місці (понад 45 відсотків звернень) — відсутність гарячого водопостачання. Причини цьому різні: десь прорвало трубу, ще десь триває заміна комунікацій, в інших випадках ЖЕК не замінив кран у підвалі і т.п.

За кожним зверненням складають заявку, яку передають відповідним службам на виконання. На розв’язання проблеми (якщо вона не термінова) найчастіше визначають десятиденний термін. За цей час мають питання вирішити і надати відповідний звіт до Контакт-центру.

Проблема № 2, яка тривожить містян — не працює пасажирський ліфт. Таких заявок за місяць надійшло понад 3,5 тисячі. Переважну більшість їх вже виконали.

На незадовільну температуру гарячої води скаржаться трохи понад 2000 киян, на відсутність холодної води — 1600. До речі, остання проблема у більшості випадків була нетривалою, через кілька годин холодне водопостачання відновили. Адже термінові заявки, на кшталт — порив труби чи відсутність холодної води, виконують невідкладно.

І на останньому місці у ТОПі звернень за вересень — відсутність освітлення у під’їзді і при вході в нього. З таким питанням звернулися майже 1300 киян.

Екстрені питання вирішують відразу. Ілюстративне фото: Борис Корпусенко

ЩО ТУРБУЄ КИЯН, КРІМ «КОМУНАЛКИ»

Як бачимо, у ТОПі — суто «комунальні» звернення. З якими питання ще кияни звертаються до Контакт-центру?

«Казначейство Печерського району м. Києва не перераховує декретні кошти, хоча вони наявні вже на рахунку. Тобто, фонд соціального страхування кошти перерахував, а казначейство і досі їх не скинуло. До кого можна звернутись з даною проблемою?», — запитує киянка Світлана.

«Прошу перевірити маршрутне таксі 796. Під даним номером їздять авто від однієї кінцевої зупинки за різним маршрутом призначення. Академмістечко — Боярка та Академмістечко — Затишний квартал (це приблизно третина маршруту до Боярки). Однакова нумерація різних маршрутів спричиняє незручності для пасажирів. Маркування того, що це ніби той самий маршрут, але короткий — відсутнє. Та і наскільки мені відомо, перевізник не має права скоротити маршрут більш ніж на 25%. Тож виходить, що маршрутні таксі курсують за зовсім новим маршрутом, але він не зареєстрований, не має свого номера, що дуже незручно для пасажирів», — пише Вадим Холоденко.

«Просимо відремонтувати кнопку світлофора на вулиці Лісківській (пішохідний перехід напроти будівельного магазину Нова лінія)», — звертається Василь Чередний.

«Хочемо знати — яку воду ми п’ємо з бюветів та чому відсутня звичайна інформація на бюветних об’явах про аналіз джерельної води, глибина іі постачання, який шар (період) та звичайний аналіз», — звертаються мешканці Відрадного.

«Прошу звернути увагу та вжити заходів з ліквідації незаконного паркування на зеленій зоні. Там повністю викатана трава, за рахунок цього заїзду паркувальник паркує автомобілі прямо на зеленій зоні, яку там вже майже викатали», — пише киян Андрій.

ЯК ПОДАТИ ЗВЕРНЕННЯ

Для розв`язання порушеного питання можна зареєструвати звернення за допомогою офіційного вебпорталу, мобільного застосунку «15-51» або зателефонувати за номером 15-51 (зі стаціонарного та мобільного); (044) 205-73-37 (з міжміського).

Графік роботи Контактного центру у воєнний час залишився таким, як і раніше. Тобто, центр працює цілодобово — 24/7, без вихідних та у святкові дні.

Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян», звернення розглядаються і вирішуються невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання — ті, які потребують додаткового вивчення.

Загальний термін розгляду звернень не повинен перевищувати одного місяця від дня їх реєстрації.

Нагадаємо, у перші місяці війни до Контакт-центру за номером 15-51 кияни зверталися з питаннями, яких ніколи не було раніше. Це — розгромлені дахи, вибиті вікна, залишені напризволяще немічні сусіди та аптеки-спекулянти. А кількість звернень тоді доходила до 12 тисяч на добу.

Також нещодавно у Контактному центрі 15-51 запрацювала «гаряча лінія» психологічної допомоги. Як туди звернутися, читайте у матеріалі «Вечірнього Києва».

Інна БІРЮКОВА, «Вечірній Київ»