Киянам полегшать умови входу до системи 15-51

Працівники контактного центру вже просять киян вказати номер телефону в особистому кабінеті. Фото: Борис Корпусенко
Працівники контактного центру вже просять киян вказати номер телефону в особистому кабінеті. Фото: Борис Корпусенко

Користувачам достатньо буде одноразово вказати номер телефону, ввести код смс-підтвердження та система його запам’ятає.

Вже цієї весни на користувачів контактного центру Києва чекають оновлення входу до системи.

Якщо раніше авторизація на сайті 15-51 здійснювалася через єдиний обліковий запис киянина — Київ ID, то вже від 1 березня мешканцям столиці достатньо буде один раз вказати номер телефону, ввести код смс-підтвердження і система його запам’ятає.

Схожі оновлення значно полегшать умови користування застосунком, — вважають розробники. Працівники контактного центру вже просять киян вказати номер телефону в особистому кабінеті. Оскільки на початку березня всі звернення будуть прив’язані до номерів.

В іншому випадку, користувачі не матимуть змоги слідкувати за своїми попередніми повідомленнями до служби 15-51. А повернути їх в акаунт буде можливим тільки через службу техпідтримки.

Зазначимо, що у Святошинському районі минулого року запрацювала перша кабінка, де можна безкоштовно отримати юридичну відеоконсультацію.

А от найпопулярнішими зверненнями минулого року до служби 15-51, працівники назвали — житлове господарство та транспорт.

Даша ГРИШИНА, «Вечірній Київ»