На що найчастіше скаржились кияни минулого року

Кияни звертаються за номером «15-51». Фото: Борис Корпусенко
Кияни звертаються за номером «15-51». Фото: Борис Корпусенко

Найбільше хвилювали киян у 2021 році питання сфери житлово-комунального господарства.

У 2021 році оператори Контактного центру 15-51 отримали та опрацювали понад 1 млн 889 тисяч дзвінків від мешканців столиці.

Так, найчастіше кияни зверталися щодо житлового господарства — 73% звернень за минулий рік були саме про це. Зокрема, запитували про постачання води, газу, тепла й електроенергії, реконструкцію або ремонт житлового фонду, утримання будинків та прибудинкових територій.

Другу позицію серед звернень на Контактний центр займає тема благоустрою (7%). Далі дзвінки стосувалися переважно транспорту та дорожнього господарства — 6%.

Втім, Контактний центр — це не лише скарги чи звернення, за номером 15-51 кияни отримують різноманітну інформацію та оперативну консультацію з багатьох питань. Зокрема, за минулий рік зареєстрували 64 150 звернень щодо отримання безоплатної первинної правової допомоги. А порівняно з 2020 роком зросла кількість пропозицій і побажань щодо роботи Контактного центру — всього 24 493 звернення.

Для вирішення питання у Контактному центрі 15-51 можна зареєструвати звернення за допомогою:

  • офіційного вебпорталу;
  • мобільного застосунку «1551»;
  • зателефонувати за номером 1551 — зі стаціонарного та мобільного, (044) 205-73-37 — з міжміського.

Також мешканці столиці можуть надсилати повідомлення до Контактного центру через Viber і Telegram.

Ольга КОСОВА, «Вечірній Київ»