Мешканці столиці можуть надсилати повідомлення до Контактного цента через Viber і Telegram

Фахівці контактного центру з гумором нагадують киянам про свій номер
Фахівці контактного центру з гумором нагадують киянам про свій номер

Місто активно впроваджує електронні сервіси, аби максимально спростити спілкування мешканців із владою.

У Контактному центрі міста Києва 15-51 запрацював новий застосунок для прийому звернень. Тепер це можна зробити через популярні месенджери.

«За допомогою нового застосунку користувачі зможуть оперативно подавати звернення, повідомляти про аварійні ситуації, за потреби додавати фото, а також слідкувати за розв’язання проблеми», — пояснили у Контактному центрі міста.

Для авторизації потрібно тільки один раз поділитися вашим номером телефону. Система його запам’ятає і при подальших зверненнях до нього можна буде відразу переходити до суті питання.

За допомогою QR-коду можна авторизуватися для Viber і для Telegram за посиланням:

для Viber: viber://pa? chatURI=1551gov

для Telegram: https://t.me/Kontaktny_centre_1551_bot

«Найпопулярнішою темою, із якою звертаються кияни, залишається житлово-комунальне господарство. Також серед топ-тем: транспорт та дороги, благоустрій, соціальне забезпечення, а також охорона здоров’я», — раніше зазначав керівник апарату КМДА Дмитро Загуменний.

Найчастіше кияни звертаються до Контактного на «гарячу лінію» 15-51. Також залишають повідомлення через сайт (www.1551.gov.ua) або через мобільний додаток 1551.

На базі контактного центру працює бюро знахідок Luck Find), інформаційно-довідковий ресурс «База знань», на якому можна отримати відповіді на найбільш поширені питання щодо роботи комунальних служб, тарифів, сплати комунальних послуг та інші.

Також щовівторка на офіційному вебпорталі Установи проводиться онлайн-трансляція, під час якої з киянами спілкуються керівники структурних підрозділів КМДА щодо актуальних питань життя міста.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»