Майданчик з дворівневими тунелями: метро на Виноградар споруджують відкритим способом. ФОТО

Фото: Autostrada
Фото: Autostrada

До початку робіт було виконано монтаж тимчасових металоконструкцій рам підсилення наявних тунелів.

Метро на Виноградар компанія Autostrada будує у цілодобовому режимі, без свят та вихідних. Зокрема, запустила в роботу чергові будівельні дільниці, які були законсервовані попереднім підрядником.

«Будівництво 42-метрової демонтажної шахти поблизу станції „Сирець“ (саме звідси на поверхню вилучать тунелепрохідний комплекс після того, як він спорудить тунель глибокого закладення між станціями „Сирець“ та „Мостицька“): завершуємо буріння січних паль оправи шахти», — розповіли в компанії.

Після цього розпочнуть розробку ґрунту та влаштування залізобетонної конструкції поясів, установку елементів сходового відділення, прокладку електрокабелів освітлення, монтаж труб вентиляційного ставу, водовідливу, водопроводу, стисненого повітря.

До початку робіт було виконано монтаж тимчасових металоконструкцій рам підсилення наявних тунелів.

«Майданчик з дворівневими тунелями між ст. „Мостицька“ — „Проспект Правди“, що споруджуються відкритим способом: забетоновано лоткову плиту та вути, зведено каркас для бетонування стін другого ярусу тунелю. Паралельно триває розробка котловану та монтаж системи кріплення для подальшого будівництва дворівневих тунелів (де поїзди метро курсуватимуть один над одним)», — пояснили будівельники.

За майбутньою станцією «Проспект Правди» передбачено оборотні тупики (для обороту та нічного відстою поїздів) з оглядовою канавою та службовою платформою.

Конструкції споруджуватимуться у відкритому котловані. Паралельно продовжують «цементувати» ґрунти — це ефективне рішення для посилення фундаменту.

Компанія «Автострада» розпочала роботи над продовженням Сирецько-Печерської «зеленої» лінії київського метрополітену у листопаді 2024 року.

Строк виконання будівельних робіт на Виноградар складає 30 місяців, а їхня вартість становить 13 785 000 000,00 грн.

«Група компаній «Автострада» вже добре зарекомендувала себе на аварійно-відновлювальних роботах на перегоні між станціями метро «Деміївська» — «Либідська» і виконала усі роботи в обумовлений термін.

Раніше «Вечірній Київ» докладно розповів, якими будуть станції метро на Виноградар, а також нагадав, як будувалися станції метрополітену у Києві за останні 30 років.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»