У Києві продовжили будівництво метро на Виноградар

Спорудження тунелю. Фото: Autostrada
Спорудження тунелю. Фото: Autostrada

Компанія «Автострада» розпочала роботи за власні обігові кошти, як і передбачає договір.

У серпні «КП «Київський метрополітен» уклало договір на продовження робіт із будівництва Сирецько-Печерської лінії метрополітену в напрямку житлового масиву Виноградар із ТОВ «Група компаній «Автострада». Роботи мали орієнтовна розпочати у жовтні.

Сьогодні у компанії повідомили, що почали виконувати роботи з будівництва метро на столичний житловий масив Виноградар.

«Продовжуємо Сирецько-Печерську („зелену“) лінію — від станції „Сирець“. Загалом передбачено будівництво двох станцій — „Мостицька“ та „Проспект Правди“. Ділянка від станції „Сирець“ до станції „Мостицька“ прокладатиметься закритим способом — методом тунельної проходки. Від „Мостицької“ до „Проспекту правди“ — відкритим способом. Загальна протяжність будівництва (від ст. „Сирець“ до ст. „Проспект Правди“) — 3, 78 км», — зазначили у компанії.

Двоярусний тунель. Фото: Autostrada

На ділянці «Мостицька» — «Проспект Правди» фахівці Autostrada продовжують спорудження унікального для України двоярусного прямокутного монолітного тунелю. Така конструкція зумовлена специфікою інфраструктури щільно забудованого житлового району.

Наразі розробляємо котлован та монтуємо систему кріплень для подальшого будівництва тунелю. На забетонованих ділянках, які залишилися від попереднього підрядника, продовжать влаштовувати ремонтно придатну гідроізоляційну систему з ПВХ-мембрани, яку можна відновлювати навіть після вводу об’єкта в експлуатацію.

Така гідроізоляція була використана під час будівництва ділянки тунелю між станціями «Либідська» та «Деміївська».

На готових ділянках тунелю виконують зворотну засипку ґрунтом.

На інших будівельних майданчиках об’єкта команда Autostrada веде підготовчі роботи. Загалом об’єкт включає шість будівельних дільниць.

«Важливо, що спорудження метро на Виноградар Autostrada розпочала за власні обігові кошти, без жодних авансів», — акцентували у компанії.

Строк виконання будівельних робіт на Виноградар складає 30 місяців, а їхня вартість становить 13 785 000 000,00 грн.

«Група компаній «Автострада» вже добре зарекомендувала себе на аварійно-відновлювальних роботах на перегоні між станціями метро «Деміївська» — «Либідська» і виконала усі роботи в обумовлений термін.

Раніше «Вечірній Київ» докладно розповів, якими будуть станції метро на Виноградар, а також нагадав, як будувалися станції метрополітену у Києві за останні 30 років.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»