Київський метрополітен уклав договір на продовження будівництва метро на Виноградар

Будівництво метро на Виноградар. Фото з архіву: Олексій Самсонов
Будівництво метро на Виноградар. Фото з архіву: Олексій Самсонов

Строк виконання будівельних робіт складає 30 місяців, а їхня вартість становить 13 785 000 000,00 грн.

Київський метрополітен уклав договір на продовження робіт із будівництва Сирецько-Печерської лінії метрополітену в напрямку житлового масиву Виноградар. Переможцем тендера стало ТОВ «Група компаній «Автострада».

Про це повідомили у Київському метрополітені.

Закупівлю проведено на електронній платформі публічних закупівель Prozorro.

«Строк виконання будівельних робіт складає 30 місяців, а їхня вартість становить 13 785 000 000,00 грн. Нині триває оформлення всіх дозвільних документів, що передбачені законодавством, і передавання будівельних майданчиків підрядній організації. Після цього розпочнуться безпосередньо будівельні роботи», — зазначають у підприємстві.

Будівництво метро на Виноградар — важливий міський проєкт, реалізація якого забезпечить житловий масив Виноградар і мешканців Подільського району швидкісним пасажирським транспортом, а також цілодобовими надійними укриттями.

Як зазначають у КП «Київський метрополітен» наразі на об’єкті будівництва метро на Виноградар побудований правий перегінний тунель протяжністю майже 1 250 метрів від станції «Мостицька» до станції «Сирець».

Крім того, завершене будівництво основних конструкцій перегінного вентиляційного вузла. Також частково влаштовані огороджувальні конструкції методом «стіна в ґрунті», кріплення котловану металоконструкціями. Споруджені основні конструкції суміщеної тягової підстанції, частково збудовані двоярусні тунелі та інше.

Нагадаємо, у грудні 2023 року КП «Київський метрополітен» у судовому порядку розірвав договір з АТ «Київметробуд». Причина припинення дії договору — незадовільні терміни виконання підрядною організацією будівельних робіт.

Також за позовом Київського метрополітену у судовому порядку вирішується питання щодо стягнення частини попередньої оплати, використання якої не підтверджено відповідними актами виконаних робіт, а також штрафних санкцій.

Раніше «Вечірній Київ» докладно розповів, якими будуть станції метро на Виноградар, а також нагадав, як будувалися станції метрополітену у Києві за останні 30 років.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»