Столичною підземкою курсує вже третій потяг переданий з Варшави

Віталій Кличко перед запуском потяга. Фото: КМДА
Віталій Кличко перед запуском потяга. Фото: КМДА

Віталій Кличко проїхався Сирецько-Печерською лінією разом з киянами у новому потязі.

3 жовтня у Київському метрополітені запустили третій потяг з вагонів, які передала столиці Варшава.

Вагони з Варшави в одному зі столичних депо. Фото: Плакіна Олександра

Загалом вдалося отримати 60 подібних вагонів. Це сталося завдяки підписаному у 2022 році листу між столицями Польщі та України щодо їхньої безоплатної передачі.

Мер Києва Віталій Кличко проінспектував потяг та проїхався зеленою гілкою метро разом з працівниками метрополітену та киянами.

«Нагадаю, отримані вагони належать до рухомого складу серії № 81, який також експлуатується і в київському метро. Більшість вагонів із Варшави насамперед використовують в якості технічних донорів для капремонтів чинного рухомого складу, оскільки 80% парку вагонів столичного метро складають ті, що виготовлені за радянських часів. Тому допомога польських друзів важлива для забезпечення безперебійної роботи київського метро та безпеки руху поїздів. Не всі вагони стають технічними донорами, частина рухомого складу проходить адаптацію та вже експлуатується у столичному метро», — зазначив місцевий голова.

Мер столиці у підземці. Фото: КМДА

Попередньо працівники метрополітену випустили на Сирецько-Печерську лінію вже два адаптованих поїзди. Вони мають характерний червоно-білий колір, який вирішили не змінювати в знак подяки партнерам.

Перший потяг виїхав на маршрут у листопаді 2023 року, другий — у квітні цього року.

Також заступник начальника Київського метрополітену Олексій Іванчик зазначив, що вагони майже не зазнали змін крім колійної частини.

Олексій Іванчик під час запуску потяга. Фото: Олександра Плакіна

У межах робіт з адаптації вагонів до умов роботи в київському метрополітені замінюють візки на ті, які відповідають ширині колії столичного метро. Монтують систему безпеки руху поїздів, яка експлуатується в нашій інфраструктурі.

Не виникає проблем також для водіїв, протяги мають ідентичну систему кермування.

Проте фахівці підземки встановлюють радіоінформатори для оперативного зв’язку машиніста з пасажирами, замінюють усю навігацію, карти-схеми та інші інформаційні повідомлення.

«І сьогодні вже тривають роботи над формуванням четвертого поїзда. Загалом фахівці підприємства адаптували 16 із 60 варшавських вагонів. І продовжують роботи, адже велика кількість варшавських вагонів у хорошому технічному стані», — зазначив Віталій Кличко.

Мрію керувати поїздом, — кандидатка у машиністки метро Києва. Читайте історію українки, яка повернулась з-за кордону аби стати машиністкою столичної підземки.

Олександра ПЛАКІНА, «Вечірній Київ»