Активна фаза будівництва метро на Виноградар розпочнеться у жовтні, — Руслан Кандибор
Про це повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА під час ефіру на ТРК «Київ».
Продовження зеленої гілки метро мешканці Виноградаря чекають вже декілька років. Днями «КП «Київський метрополітен» уклало договір на продовження робіт із будівництва Сирецько-Печерської лінії метрополітену в напрямку житлового масиву Виноградар із ТОВ «Група компаній «Автострада».
«Умови договору не передбачають передплати. Компанія виконуватиме підрядні роботи власним коштом. І лише після перевірки державною експертизою якості виконаних робіт здійснюватиметься оплата.
Наразі є низка питань щодо фіксування незавершених робіт, передачі будівельних майданчиків та обладнання новому підряднику. Нині триває оформлення всіх дозвільних документів, передбачених законодавством. Після цього, орієнтовно в жовтні, розпочнуться будівельні роботи. Основний об’єм припаде на 2025 рік», — повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.
За його словами, 30% робіт уже виконані. І при належному фінансуванні метро на Виноградар може бути реалізоване за 30 місяців. Вартість робіт — майже 14 мільярдів гривень.
При цьому терміни будівництва можуть збільшуватися з огляду на повномасштабну війну, інфляцію та людський фактор. Якщо підрядник відставатиме від строків, до нього застосовуватимуть штрафні санкції.
Руслан Кандибор також зазначив, що «Група компаній «Автострада» вже добре зарекомендувала себе на аварійно-відновлювальних роботах на перегоні між станціями метро «Деміївська» — «Либідська». Так, зведення нового тунелю метро біля Деміївської на завершальному етапі.
Нагадаємо, у грудні 2023 року КП «Київський метрополітен» у судовому порядку розірвав договір з АТ «Київметробуд» через незадовільні терміни виконання підрядником будівельних робіт. Нагадаємо, що відкриття станцій «Мостицької» та «Проспект Правди» було заплановане на грудень 2021 року.
Також за позовом «Київського метрополітену» у судовому порядку вирішується питання щодо стягнення частини попередньої оплати, використання якої не підтверджено відповідними актами виконаних робіт, і штрафних санкцій.
Раніше «Вечірній Київ» докладно розповів, якими будуть станції метро на Виноградар, а також нагадав, як будувалися станції метрополітену у Києві за останні 30 років.
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»