До кінця літа плануємо відновити рух синьою гілкою метро, — Віталій Кличко

Про це мер столиці заявив в ефірі телеканалу «Київ24».
Рух поїздів метро між станціями «Либідська» та «Деміївська» відновлять наприкінці літа.
«Попередньо можемо сказати, що це помилки проєктного рішення та неякісні будівельні та монтажні роботи спорудження цієї ділянки тунелю. Експертне дослідження ще триває і остаточні висновки будуть надані після того, як ми відкриємо котлован і буде чітко видно, з чим маємо справу», — сказав мер столиці Віталій Кличко.
Він зауважив, що ця ділянка тунелю проходить у надскладних гідрогеологічних умовах: ґрунти дуже водонасичені, з шаром торфу, дрібного і середнього піску.
«На сьогодні вже уклали договори на виконання проєктних та першочергових відновлювальних і підготовчих робіт. Для підсилення тунелю встановили тимчасові металеві риштування довжиною 72 метри. Огородили будівельний майданчик. Демонтували торгівельні павільйони з легко-несучих конструкцій. Тривають роботи з улаштування розвантажувальної плити для подальшої роботи на ній бурової установки та буріння паль. Проєктна документація буде надана на експертизу до 12 лютого. Експертиза триватиме 3-4 тижні. Та буде остаточно визначено вартість і уточнені терміни виконання робіт. Одразу після затвердження проєкту розпочнемо основні відновлювальні будівельні роботи», — наголосив Віталій Кличко.

Раніше журналісти «Вечірнього Києва» разом з членами комісії та представниками Громадської ради при КМДА, депутатами та іншими ЗМІ спустилися у підземку, аби побачити процес роботи, де сталася аварія в тунелі на «Деміївській». Вдалося побувати на місці проведення внутрішніх укріплювальних робіт у тунелі, а також — на відкритій ділянці між станціями «Либідська» та «Деміївська».
За попередніми висновками експертів Науково-дослідної судово-експертної установи, причиною деформації тунелю між станціями «Деміївська»-«Либідська» є неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки.
Сполучення між станціями метро «Либідська» та «Деміївська» наразі забезпечено наземним транспортом. Для зручності пасажирів зокрема створили чотири додаткові маршрути, на якому працює понад 70 автобусів та 20 тролейбусів. Ця кількість наземного транспорту може перевозити в пікові години більше 14 тисяч пасажирів.
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»