У застосунку «Київ Цифровий» інтегрували можливість створювати звернення до Контактного центру

1551 допомагає вирішити нагальні питання. Колаж: Наталія Слінкіна
1551 допомагає вирішити нагальні питання. Колаж: Наталія Слінкіна

Така функція доступна користувачам, які мають акаунт 1551.

У нову версію міського застосунку «Київ Цифровий» команда КП «ГІОЦ» додала інтеграцію з Контактним центром Києва 1551. Про це повідомив керівник цифрової трансформації Києва і заступник голови КМДА Петро Оленич.

«Створити звернення в застосунку можна в розділі «Допомога», — написав Петро Оленич.

Розділ «Допомога» можна знайти, натиснувши на фото профілю.

Користувачі, які мають акаунт у застосунку 1551, зможуть одразу створити звернення. Не зареєстровані у 1551 користувачі автоматично перейдуть на екран завантаження застосунку.

У 1551 приймають заяви з питань житлово-комунального господарства, транспорту й доріг, благоустрою та інших питань, які потребують вирішення в місті.

Команда застосунку «Київ Цифровий» розповіла про деталі оновлення на своїй сторінці у Facebook. Раніше з питаннями щодо проблем міста користувачі зверталися, зокрема, у техпідтримку «Київ Цифровий» і їх перенаправляли до Контактного центру Києва. Нова інтеграція пришвидшить та спростить створення звернень для користувачів «Київ Цифровий».

В оновлену версію «Київ Цифровий» додали й інші вдосконалення за відгуками користувачів. У міському застосунку з’явилися налаштування швидкого доступу до сервісів. У налаштуваннях у профілі користувачі можуть вибрати, які сервіси відображатимуться на головному екрані застосунку.

Крім того, вдосконалили сервіс «Петиції», щоб зробити його використання комфортнішим. Додали сортування підписаних петицій, зручну навігацію та пошук.

«Київ Цифровий» — застосунок, що об’єднав головні міські сервіси та адаптував їх до умов воєнного стану. Оновлену версію можна завантажити в App Store або Google Play.

1551 — застосунок Контактного центру Києва, що входить до Єдиної системи опрацювання звернень до органів влади. Фахівці центру приймають всі звернення громадян, що стосуються життєдіяльності міста та належить до компетенції КМДА.

Минулого тижня у «Київ Цифровий» стартувало опитування про розвиток української мови. Мета опитування — дізнатися громадську думку щодо реального стану використання української мови в Києві, а також визначити основні інструменти, які місто може запропонувати всім охочим опанувати українську мову. Воно триває до 31 січня.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»