Столична бібліотека запустила нову систему спілкування з читачами

Залишити своє враження про заклад можна у мобільному додатку, скориставшись QR-кодом. Фото: КМДА
Залишити своє враження про заклад можна у мобільному додатку, скориставшись QR-кодом. Фото: КМДА

У Центральній бібліотеці ім. Т. Г. Шевченка для дітей запрацювала система відгуків та оцінки якості роботи закладу. Залишити своє враження можна у мобільному додатку, скориставшись QR-кодом.

Центральна бібліотека ім. Т. Г. Шевченка на сьогодні є сучасним культурно-освітнім відкритим простором для кожного. Починаючи з 2016 року за підтримки Київської міської влади книгозбірня почала активно оновлюватися та пропонувати відвідувачам якісно новий рівень послуг. Насамперед це надання доступу до книжок, найпопулярніших е-ресурсів, організація цікавих літературних та мистецьких проєктів. Залучивши сучасні технології, бібліотека намагається стати ще краще за допомогою своїх читачів.

«Гості бібліотеки можуть написати відгук, додати фото, відео чи записати голосове повідомлення, у яких поділитися своїми враженнями про роботу закладу, запропонувати шляхи розв’язання проблем, запропонувати власні ідеї для модернізації закладу, — розповіла директорка Департаменту культури КМДА Яна Барінова. — Бібліотека отримує сповіщення про нові відгуки в режимі реального часу через мобільний додаток Revci і одразу може з ним працювати».

Revci — це система зворотного зв’язку, що допомагає швидко реагувати на зауваження клієнтів та виправляти недоліки. Кожен клієнт зможе висловити свою думку і стовідсотково буде почутим.

«Нам дуже важливий зворотній зв’язок з боку наших гостей, адже ми стараємося саме для них. Будемо вдячні за незалежну оцінку якості нашої роботи та загального рівня ефективності закладу. Разом із нашими читачами зробимо бібліотеку Шевченка кращою!» — підкреслила директорка бібліотеки Яна Біленко.

Аби залишити свій відгук, потрібно знайти спеціальну наліпку в приміщенні бібліотеки та відсканувати QR-код за допомогою смартфону чи іншого ґаджету. У веб-інтерфейсі користувач може написати відгук, додати фото, відео чи записати голосове повідомлення. Заклад отримує сповіщення про нові відгуки в режимі реального часу через мобільний додаток Revci.

Знайти наліпки з QR-кодами можна на вхідних дверях бібліотеки та у відділах обслуговування. Фото: КМДА

Знайти наліпки з QR-кодами можна на вхідних дверях бібліотеки та у відділах обслуговування (робочі столи, стійки обслуговування читачів). Крім цього, QR-коди розміщені на книгах та книжкових полицях, а читачам пропонують також надсилати інформацію щодо книг, які вони б хотіли бачити на полицях бібліотеки.

Центральна бібліотека ім. Т. Г. Шевченка для дітей м. Києва створена у 1919 році за ініціативи відомих діячів культури, зокрема Павла Тичини. Наразі вона є науково-методичним центром для дитячих бібліотек столиці.
У квітні 1920 року бібліотеці було присвоєно ім’я Тараса Григоровича Шевченка.
У березні 1973 року бібліотека отримала нове сучасне приміщення на Брест-Литовському проспекті (тепер проспект Перемоги, 25А), де працює і зараз.
Фонд інформаційних ресурсів бібліотеки становить близько 70 тис. примірників.
Щорічно бібліотека обслуговує понад 20 тис. користувачів.

У 2018 році бібліотека перетворилася на сучасний простір, а в грудні 2019 року відсвяткувала сторіччя. Влітку тут відкрили зону відпочинку на даху.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»