Підготовка до навчального року: у Києві тривають ремонти шкіл

Заступник голови КМДА Валентин Мондриївський розповів про підготовку до навчального року. Фото: Вечірній Київ
Заступник голови КМДА Валентин Мондриївський розповів про підготовку до навчального року. Фото: Вечірній Київ

Столична влада та заклади освіти активно готуються до початку наступного навчального року 2021-2022.

В рамках підготовки, впродовж першого місяця літа вже використано за призначенням вже третину виділених коштів. За червень інтенсивність освоєння коштів зросла втричі. Про це повідомив заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.

Усього на підготовку до навчального року з бюджету міста виділено 1,8 мільярда гривень. З них 1,3 мільярда передано до бюджетів районів, які відповідальні за належний стан підготовки освітніх закладів до 1 вересня.

«Наразі у дев’яти районах активно проводяться заплановані капітальні та поточні ремонти огорож в окремих закладах освіти. У середньому відповідно до цієї програми освоєно 50% виділених коштів з місцевого бюджету», — повідомив Валентин Мондриївський.

Усього у 2021 році планується проводити роботи у 457 закладах освіти, від ремонту місць загального користування, до ремонту дахів. Майже в третині освітніх закладів ремонтні роботи вже завершені.

Найактивнішими, при цьому, є Голосіївський, Дніпровський та Шевченківський райони. Проте активні роботи ведуться в дев’яти районах, тобто фактично по всьому Києву.

Нагадаємо, найбільша частина бюджету Києва передбачена саме на галузь освіти, зокрема лише на підготовку до навчального року виділено 1,8 мільярдів гривень.Також у місті існує ресурс для моніторингу потреб кожного закладу освіти та ефективного використання коштів.

Також учора Валентин Мондриївський повідомив, що у Дніпровському районі відкриють новий Мистецький ліцей на базі закладу позашкільної освіти «Центр технічної і художньо-естетичної творчості для дітей та юнацтва „Зміна“ міста Києва»,

Міністерство освіти і науки України готує підготовку до запровадження у 5-9 класах шкіл реформи «Нова українська школа», яка передбачає зміну цілей та основних завдань освіти, зокрема базової загальної середньої освіти, відповідно до сучасної освітньої парадигми і світових тенденцій розвитку національних освітніх систем.

Михайло ЗАГОРОДНІЙ, «Вечірній Київ»