У Дніпровському районі відкриють новий Мистецький ліцей

Новий Мистецький заклад освіти анонсував заступник голови КМДА Валентин Мондриївський. Фото: Київрада
Новий Мистецький заклад освіти анонсував заступник голови КМДА Валентин Мондриївський. Фото: Київрада

Новий Мистецьки ліцей збираються відкрити у Дніпровському районі Києва, тамтешні школи наповнені понад 100%.

Мистецький ліцей створять на базі закладу позашкільної освіти «Центр технічної і художньо-естетичної творчості для дітей та юнацтва „Зміна“ міста Києва», повідомив заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.

Відповідне рішення уже підтримала депутатами під час засідання остійної комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.

Тепер остаточне рішення мають прийняти депутати Київради загальним голосуванням. Валентин Мондриївський розповідає, що заклад освіти забезпечуватиме здобуття початкової та профільної мистецької освіти одночасно зі здобуттям повної загальної середньої освіти, як цього вимагає нове освітнє законодавство в Україні.

Наразі Мистецький ліцей вже має потужну матеріально-технічну базу, яка відповідає вимогам Нової української школи (НУШ), зокрема тут створено сучасний освітній простір, який повністю доступний для дітей з інвалідністю.

«Цим рішенням ми фактично створюємо нові учнівські місця у мікрорайоні, де поруч розташовані школи із наповненістю понад 100%, а також даємо можливість дітям ще у школі розвивати свої здібності для освоєння майбутньої професії у сфері мистецтв», — зазначив Валентин Мондриївський.

Нагадаємо, у столиці також оновлять Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва, який з 2019 року знаходиться в комунальній власності міста. Він стане одним з найсучасніших закладів професійної освіти столиці.

Також дві столичні школи-дитсадки Подільського району та п’ять навчально-виховних комплексів (НВК) Деснянського району перетворять у початкові школи з дошкільними групами.

Міністерство освіти і науки України готує підготовку до запровадження у 5-9 класах шкіл реформи «Нова українська школа», яка передбачає зміну цілей та основних завдань освіти, зокрема базової загальної середньої освіти, відповідно до сучасної освітньої парадигми і світових тенденцій розвитку національних освітніх систем.

Михайло ЗАГОРОДНІЙ, «Вечірній Київ»