Метро на Виноградар: перший кілометр та фейки у ЗМІ

Станції метро будуть сучасними. Фото «Вечірній Київ»
Станції метро будуть сучасними. Фото «Вечірній Київ»

Київметробуд заявив про прокладений перший кілометр гілки метро у бік Виноградаря. І будівництво триває.

У Київметробуді спростовують фейки про спорудження метро на Виноградар.

«У деяких ЗМІ з’явилася неправдива інформація щодо термінів будівництва метро на Виноградар. У АТ „Київметробуд“ фахівці не надавали таких коментарів. Спорудження двох станцій „Мостицької“ та „Проспекту Правди“ продовжується. Попри виклики пандемії Київметробуд докладає максимум зусиль для ефективного виконання плану робіт», — заявили у Київметробуді.

За інформацією метробудівців, тунелепрохідницький щит «Галина», постійно рухається від майбутньої станції «Мостицька» до станції «Сирець», досягнувши відмітки в 1000 метрів.

На об’єкті натепер ведуться такі роботи: готують демонтажну камеру, куди завантажать обладнання аби розпочати проходку щитом другого тунелю. А на локації, де розташують станцію «Проспекті Правди» зараз переносять комунікації, вивільняючи місце під споруду.

«Були періоди, коли працівники бригадами йшли на самоїзоляцію через випадки коронавірусу. Також вирішувалися моменти з приїздом німецьких фахівців та доставкою обладнання з-за кордону. Зараз робимо все, щоб надолужити деяке відставання і в кінці року відкрити станцію», - пояснює заступник директора з будівництва АТ «Київметробуд» Сергій Полянский.

Крім того, у КП «Київський метрополітен» підрахували, що на нових станціях метро буде працювати близько 150 фахівців. Спеціалісти розраховують, що мешканці масиву будуть активно користуватися метро, а не власними автівками. Тому очікують щоденний пасажиропотік у 100 тисяч пасажирів. Для потреб людей та повноцінної роботи лінії та дотримання графіка поїздів місто закуповує 50 нових вагонів. Кошти на новий рухомий склад виділив Європейський банк реконструкції та розвитку.

Нагадаємо: «Вечірній Київ» докладно розповів, якими будуть станції метро на Виноградар, а також нагадав, як будувалися станції метрополітену у Києві за останні 30 років.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»