Кличко пояснив ситуацію із Дарницьким мостом

Залізнично-автомобільний мостовий перехід, що в народі називають Дарницький міст, є найширшим мостом столиці (фото: Leonid Andronov)
Залізнично-автомобільний мостовий перехід, що в народі називають Дарницький міст, є найширшим мостом столиці (фото: Leonid Andronov)

Київський міський голова нагадав, що Дарницький міст досі перебуває на балансі Укрзалізниці.

У вівторок, 23 лютого, мер Віталій Кличко висловився щодо ситуації із недобудованим Дарницьким мостом. Зокрема, він уточнив, що переправа за документами досі належить не Києву, а Укрзалізниці.

Нагадаємо, що вкінці 2018-го Мінінфраструктури не передав цей міст на баланс міста. Тоді ж у Міністерстві обіцяли, що переправу добудують та передадуть столиці через півтора-два роки…

«Друзі! Тут деякі «політики» або не володіють інформацією, або вправляються в маніпуляціях. І думають, що в них це виходить блискуче. А насправді — недолуго. Тому хочу зазначити: краще працювати, а не спекулювати! Зокрема, пролунали заяви, нібито міська влада не може добудувати розв’язку на Дарницькому мосту. Так! Не може. За законом! Бо об‘єкт, що майже 20 років не введений в експлуатацію, перебуває на балансі «Укрзалізниці». І відомство вже кілька років, незважаючи на всі звернення столичної влади, не передає об‘єкт міст. Так само як не передають у власність громади, зокрема, Гостиний двір, будинок Сікорського. Як водять по колу з цехом #5 заводу «Більшовик. Тому, не вставляйте палки в колеса, нехтуючи інтересами киян! І не займайтеся політиканством! А візьміть і нарешті побудуйте Велику кільцеву дорогу навколо столиці, яка зніме транспортне навантаження, зі столичних доріг та мостів!» — наголосив мер Віталій Кличко.

Раніше в інтерв’ю «Вечірньому Києву» голова Дарницької РДА Ярослав Лагута також згадував про те, що Дарницьке шосе і Дарницький міст досі формально перебувають у власності Укрзалізниці. І власне через це керівництво району не може там навести лад.

«Поруч немає освітлення. Та що там — навіть не всюди прокладений верхній шар асфальту. Але оскільки територія не наша, то ми не можемо її утримувати чи прибирати. Зараз на рівні міста вже ведуться перемовини з відпрацювання алгоритму передачі, щоб все-таки Укрзалізниця передала району ці землі і ми врешті змогли там навести порядок. Якщо так буде, то однозначно на ці території чекають масштабні зміни. Бо нині Південний міст завантажений більш ніж на 100% від своїх можливостей, а Дарницький — водночас менш ніж на половину. Наше завдання максимально збалансувати потоки на цих шляхах», — зазначав Ярослав Лагута.

Цікаво, що залізнично-автомобільний мостовий перехід, що в народі називають Дарницький міст, є найширшим мостом столиці. Його ширина складає 43,8 метри.Будівництво мосту розпочали у 2004 році. Вже 2010 року мостом почали курсувати перші потяги та автівки. Наразі це — найновіший діючий міст через Дніпро у Києві.

Олена ПЕТРИШИН, «Вечірній Київ»