«Буде лише гірше»: у «Київрекламі» не розміщали рекламу від фонду Яніни Соколової

Провокативна реклама вже знята з вулиць міста.
Днями на вулицях Києва зʼявилась соціальна реклама психологічної підтримки Фонду Яніни Соколової з написами: «Буде лише гірше», «Життя не має сенсу», «З депресії не вийти» тощо.
Швидко у соціальних мережах почали поширювати фото цих білбордів та критикувати неоднозначні написи. А у комунальному підприємстві «Київреклама» написали, що запитів на розміщення цієї реклами до них не надходило.
«Стосовно сумнівної реклами психологічної підтримки Фонду Яніни Соколової: дана реклама, не є соціальною рекламою, яка розміщувалась на замовлення адміністрації. Запитів на її розміщення до нас не надходило, КП „Київреклама“ не сприяло у її розміщенні», — йдеться у повідомленні.
У «Київрекламі» також пояснили, що вони не можуть втручатися у зміст реклами.
«Ми видаємо дозвіл саме на конструкцію, а не на її інформаційне наповнення. При розгляді заяв щодо оформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами Управління не відслідковує і не перевіряє її зміст. Це стосується і конструкцій зі змінним сюжетом — білбордів, сітілайтів, відеоекранів, банерів тощо.
Провокативна реклама вже знята з вулиць міста. Звертаємо увагу, що саме замовник несе відповідальність за інформаційне наповнення реклами», — додали у КП.
Згодом Яніна Соколова опублікувала пост на своїй фейсбук-сторінці, який почала зі слів: «не помиляється той, хто нічого не робить».
«Ми помилилися. За неприйнятну в наш час концепцію рекламної кампанії несу відповідальність персонально я. Я її затвердила після пропозицій рекламної агенції McCann Kyiv.Тому прошу персональне вибачення у всіх, в кого наша ідея викликала зворотню від бажаного реакцію», — йшлось у її повідомленні.
Соколова розписала, що минулого тижня Фонд запустив зовнішню соціальну рекламу, мета якої спонукати людей звертатися за психологічною допомогою. На бордах і сітілайтах вони написали фрази, з якими найчастіше звертаються українці на їхню лінію психологічної допомоги «Варто жити».
«Розрахунок нас і наших партнерів, за участі психологів агенції, був на те, що людина, яка прочитає на борді свої ж думки синхронізує їх з собою і побачить що: вихід є, як написано нижче на борді набере наших психологів 5522 і отримає допомогу», — пояснила Яніна Соколова.
Нагадаємо, що у Києві регулярно демонтують незаконну та сумнівну рекламу. Відтак за останні два роки в місті зменшилась кількість незаконних рекламних вивісок. Натомість зʼявилось більше соціальної реклами та білбордів із Героями.
Даша ГРИШИНА, «Вечірній Київ»