Соціальна реклама у Києві: про що розповідали бігборди
114 програм соціальної реклами охопили великий спектр викликів і її побачили містяни протягом року на вулицях Києва.
Місто реагує на найважливіші виклики сьогодення, формуючи громадський простір за допомогою соціальної реклами.
«Серед найголовнішого — вшанування захисників України та пам’ять про полеглих героїв. Сюжети соціальної реклами нагадували громадянам про величність та жертовність тих, хто захищає нашу країну від агресора», — акцентують в Управлінні з питань реклами КМДА.
Значна увага також приділялася проблемі домашнього насильства. Ця соціальна реклама виступала як засіб освіти та попередження, спонукаючи людей бути уважними до цієї проблеми та не мовчати про неї.
Іншими напрямами соціальної реклами стали застереження від шахраїв в інтернеті, пропагування інклюзивності та заклик бути уважним на дорогах. Ці сюжети відіграють важливу роль у формуванні безпечного та дбайливого суспільства для всіх.
Соціальна реклама відіграла важливу роль у формуванні громадянської свідомості та акцентувала увагу на актуальних суспільних викликах: сюжети були спрямовані на популяризацію здорового способу життя, інклюзивного суспільства, патріотичного виховання, висвітлення важливих історичних дат та програм, спрямованих на захист та підвищення обороноздатності країни.
Всього за рік сюжети соціальної реклами розміщали на 7333 площинах, що значно збільшило обізнаність серед місцевого населення про актуальні виклики. Крім того, у 2023 році експонували відеоролики із сюжетами соціальної реклами на моніторах у вагонах метрополітену — понад 50 000, що дало можливість охопити аудиторію у сотні тисяч киян.
Нагадаємо. На вулицях Києва, на початок 2024 року, розміщені майже 22 тисячі рекламних конструкцій різних типів. Порівняно з 2022 роком їх кількість зросла на понад 5 тис. одиниць.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»