Метро на Троєщину: як просувається будівництво

На об’єкті будівництва. Фото: КМДА
На об’єкті будівництва. Фото: КМДА

У КМДА повідомили про важливий етап спорудження частини гілки метрополітену на житловий масив Троєщина.

Наразі на Подільському мостовому переході тривають роботи з влаштування конструкцій тунелів метрополітену мілкого закладання на перегоні між станціями «Затока Десенка» та «Райдужна» на території Русанівських садів.

Уже влаштовано тимчасові насипи під будівництво тунелю під залізницею, триває влаштування залізобетонних паль тунелю. Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

Микола Поворозник. Фото Бориса Корпусенка

«Це один із важливих для міста інфраструктурних об’єктів, де зараз тривають активні роботи. Нині тут будують ділянку дороги від вул. Петра Вершигори до розворотного кільця трамвая — у напрямку до вул. Оноре де Бальзака, — сказав Микола Поворозник.

Поворозник повідомив, які роботи виконують на об’єкті нині: виправлення профілю колій трамвая, мощення міжколійного простору залізобетонними плитами, влаштування конструкцій дорожнього одягу вздовж трамвайних колій і будівництво підпірних стін. Наступним етапом стане винесення інженерних мереж залізниці, розбирання колій і залізничної платформи та влаштування паль тунелю в межах земляного насипу.

Микола Поворозник зауважив, що з’єднання Подільського мостового переходу з вулицею Оноре де Бальзака та запуск приватного транспорту цією ділянкою дороги дозволить зменшити навантаження на Північний міст і трафік транспорту з/на Троєщину.

Минулого року на виконання рішення Ради оборони м. Києва влада міста забезпечила використання в обмеженому режимі споруд мостового переходу, а саме: забезпечила належний транспортний зв’язок правобережної та лівобережної частини міста, організувала пропуск спеціалізованого, технологічного та громадського транспорту в умовах безпекових заходів, пов’язаних із запровадженням воєнного стану.

«Вечірній Київ» писав про плани з ремонту переправ через Дніпро та пояснював, чому потрібно ремонтувати Північний міст.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»