Рух транспорту на розв’язці на Оболоні запустять у травні: що відбувається на об’єкті

Роботи на перетині Богатирської та Полярної. Фото: Автомагістраль Південь
Роботи на перетині Богатирської та Полярної. Фото: Автомагістраль Південь

Реконструкція розв’язки на Оболоні продовжується.

За інформацією генерального директора «Київавтодору» Олександра Федоренка, до Дня Києва має бути готовий проїзд по новій естакаді на перехресті вулиць Богатирської та Полярної.

А у вересні проєкт мусить бути повністю завершений. Нагадаємо, що передбачено влаштувати розв’язку — неповний лист конюшини, тротуари для пішоходів з врахуванням інклюзії, велодоріжки, підземний перехід та благоустрій території. 125-метровий шляхопровід матиме 6 смуг руху. Він є частиною транспортної розв’язки довжиною 600 метрів.

Нині за повідомленням підрядника робіт — компанії «Автомагістраль Південь» — триває заливка монолітної плити естакади. Підрядник називає це черговою важливою подією. Будівельники вже влаштували 125-метрову монолітну плиту шляхопроводу й використали на це майже 900 кубометрів бетону.

«Останні два дні у Києві погода дозволяє проводити роботи, але спеціальний „зимовий“ бетон HOT дає можливість працювати навіть у морози. Суміш набирає міцність при температурі до -7 градусів без додаткового обігріву. Наразі за допомогою датчиків наші фахівці моніторять, як змінюються характеристики бетону», — розповіли у «Автомагістралі Південь».

Будівельники повідомили, що невдовзі проводитимуть укладання гідроізоляції під монолітні тротуари, влаштовуватимуть монолітні тротуари, зводитимуть підпірні стіни, перекладатимуть комунікації та завершать дощову каналізацію.

«Як і обіцяли, у травні плануємо запустити рух шляхопроводом та перейти до другого етапу — розворотних півкілець. Побудувати їх одночасно з основним проїздом неможливо, адже це заблокує рух транспорту», — підтвердили строки виконання робіт в компанії-підрядника.

Нагадаємо, відповідно до Генплану Києва, вулицю Богатирську віднесено до магістралей загальноміського значення з безперервним рухом транспорту. Але будівництво об’єкта відкладалося майже 30 років.

«Вечірній Київ» повідомляв про пріоритет в роботі транспортної галузі у 2024 році.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»