Киянам допоможуть розібратися з проблемами у будинку
Містяни можуть звернутися з запитаннями, скаргами й проханнями допомогти до Управління (Інспекції) з питань контролю у сфері ЖКГ.
Нагадаємо. Після реорганізації це Управління увійшло до складу Департаменту територіального контролю КМДА й допомагає мешканцям. Зокрема — перевіряє за скаргами людей роботу ЖЕД, правильність нарахувань за опалення й таке інше.
Наприклад, днями на звернення мешканців житлового будинку, розташованого за адресою: вул. Братиславська, 38, у Деснянському районі міста Києва, Інспекція з питань контролю у сфері житлово-комунальних послуг провела комісійне обстеження теплового пункту та стану електрощитової цього будинку. За результатами обстеження складено акт про усунення виявлених недоліків.
Виконавці послуг вжили після цього відповідні заходи, порушене мешканцями питання вирішено.
В Управлінні нагадують, що зі зверненнями, запитаннями, пропозиціями та скаргами кияни можуть звернутися за контактним телефоном (044)-235-36-99 або на електронну пошту [email protected].
Також можете залишити ваші заявки до Контактний центр 1551 або до Центральної диспетчерської служби з питань ЖКГ 1557 (www.1557.Kyiv.ua)
Киянам також варто пам’ятатаи, що Кабінет Міністрів України своєю постановою від 29 грудня 2023 р. вніс зміни до актів щодо оплати житлово-комунальних послуг.
Зокрема, скасовано заборону на припинення надання житлово-комунальних послуг споживачам, які мають заборгованість. Такий мораторій запровадили в 2022 році в зв’язку з повномасштабним вторгненням росії.
Мораторій на відключення зберегли:
- для жителів територій, де ведуться бойові дії та тимчасово окупованих територій;
- для споживачів, чий будинок був пошкоджений внаслідок воєнних (бойових) дій за умови інформування про це виконавця комунальної послуги.
«Вечірній Київ» повідомляв, як працюють комунальники в умовах воєнного стану, як тренуються на випадок НП.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»