Киянам нагадали, куди звертатися через неякісні комунальні послуги
Контроль за послугами ЖКГ тепер знаходиться у віданні Департаменту територіального контролю КМДА.
Нещодавно у Департаменту територіального контролю міста Києва зʼявилися нові функції, шляхом приєднання деяких міських управлінь та підрозділів.
Зокрема, з метою захисту прав та інтересів споживачів житлово-комунальних послуг у місті Києві, у Департаменті створене Управління (Інспекція) з питань контролю у сфері житлово-комунальних послуг.
Як уточнили в Департаменті територіального контролю, Інспекція розглядає звернення громадян щодо якісних та кількісних параметрів комунальних послуг, послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій та коректності нарахувань за них.
Також фахівці Інспекції займаються здійсненням перевірок та контролю за дотриманням законодавства у сфері житлово-комунальних послуг.
Головною метою роботи Інспекції — є перевірка якості надання послуг, відповідно до укладених договорів, що спрямована на забезпечення належних умов проживання споживачів.
Зі зверненнями, запитаннями, пропозиціями та скаргами ви можете звернутися за контактним телефоном (044)-235-36-99 або на електронну пошту [email protected]
Також можете залишити ваші заявки до Контактний центр 1551 або до Центральної диспетчерської служби з питань ЖКГ 1557 (www.1557.Kyiv.ua)
Як повідомляв «Вечірній Київ», у серпні Департамент територіального контролю змінив не тільки назву, а й поєднав у своїй структурі багато напрямків роботи. Подробиці читайте тут.
Управління (Інспекція) з житлово-комунальних питань раніше перевіряла стан будинків перед опалювальним сезоном.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»