Реконструкція розв’язки на Оболоні: що відбувається на об’єкті
Нині виконується армування монолітної плити шляхопроводу.
На перетині Богатирської та Полярної роботи швидко просуваються вперед.
Будівельники завершили монтаж 31-метрових балок вагою понад 30 тонн. Нині триває армування під влаштування 125-метрової монолітної плити. Про це повідомляє підрядник робіт «Автомагістраль Південь».
Одночасно на будівництві виконують багато інших робіт. Завершується зведення підпірних стін, фахівці влаштовують насип. На під’їздах до шляхопроводу влаштовують також нижній шар дорожнього одягу та виконують гідроізоляцію підпірних стін, перекладають комунікації.
«Рухаємось чітко за графіком — весною плануємо запустити рух шляхопроводом та перейти до другого етапу — розворотних півкілець. Побудувати їх одночасно з основним проїздом неможливо, адже це заблокує рух транспорту», — пояснили у компанії-підряднику.
На об’єкті одночасно працює до 300 робітників та понад 50 одиниць спецтехніки.
Реконструкція перехрестя на перетині Богатирської та Полярної є вирішенням однієї з хронічних транспортних проблем столиці. Внаслідок великої кількісті ДТП, часто із людськими жертвами, перехрестя вважалося одним з найнебезпечніших у Києві. Відповідно до Генплану Києва, вулицю Богатирську віднесено до магістралей загальноміського значення з безперервним рухом транспорту. Але будівництво об’єкту відкладалося майже 30 років.
125-метровий шляхопровід матиме 6 смуг руху. Він є частиною транспортної розв’язки довжиною 600 метрів. На розв’язці облаштують велодоріжки, а на шляхопроводі — спільний велопішохідний тротуар.
Читайте також: «Метро й добудова шляхопроводів: Кандибор назвав пріоритети столичної дорожньої галузі у 2024 році»
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»