Київстар скасовує наступну плату за тариф та виділяє 100 млн гривень для ЗСУ
Мобільний оператор відновив всі сервіси, які постраждали через хакерську атаку й подякував клієнтам за витримку та відданість.
У Київстар повідомили, що для того аби на свята українці мали повноцінний зв’язок та могли спілкуватись з рідними, їх фахівці працювали 24/7, щоб якнайшвидше все полагодити.
«Вдячні кожному, хто продовжував підтримувати та вірити в нас. Саме тому наша команда:
- скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
- виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ».
Планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:
- абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;
- користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.
Всі деталі можна дізнатись за посиланням: https://kv.st/gf
Раніше президент Київстар повідомляв, що терміни відновлення роботи компанії невідомі.
Нагадаємо, що зранку 12 грудня, у мережі «Київстар стався масовий збій, згодом у компанії повідомили, які саме сервіси недоступні користувачам. Як заявили пізніше, на мережу «Київстар» було здійснено хакерську атаку, але, як заявили у Департаменті муніципальної безпеки КМДА, це не вплине на оповіщення про повітряну тривогу.
Суттєво пошкодили IT-інфраструктуру: президент Київстар розповів про наслідки атаки хакерів.
Ольга СКОТНІКОВА, «Вечірній Київ»