Терміни відновлення роботи Київстару невідомі: гендиректор компанії

Фото ілюстративне, Київстар
Фото ілюстративне, Київстар

«Київстар» вже залучив працівників правоохоронних органів та спеціальних державних служб для з’ясування обставин.

Генеральний директор компанії Олександр Комаров «Київстар» звернувся до користувачів мережі та перепросив за тимчасові незручності. Про це він повідомив у відеозверненні.

«Війна з росією має багато вимірів, один з них у кіберпросторі. На жаль, сьогодні вранці Київстар став ціллю надпотужної хакерської атаки, в результаті якої тимчасово недоступні послуги зв’язку та доступу до інтернету», — повідомив гендиректор.

Наразі терміни відновлення сервісів остаточно незрозумілі, компанія працює з наслідками атаки для того, аби якнайшвидше відновити зв’язок.

«Київстар» обов’язково надасть компенсацію абонентам, які не мали зв’язку або не могли користуватися сервісами оператора.

Також в прямому ефірі телеканалу «Ми-Україна» Олександр Комаров заявив, що частина віртуальної ІТ-інфраструктури зруйнована — це означає втрату доступу до деяких систем компанії.

Комаров вважає, що за атакою стоять росіяни. Їхня мета — завдати максимального руйнування віртуальній інфраструктурі. Частково вони досягли мети, додав СЕО компанії.

Нагадаємо, що зранку 12 грудня, у мережі «Київстар стався масовий збій, згодом у компанії повідомили, які саме сервіси недоступні користувачам. Як заявили пізніше, на мережу «Київстар» було здійснено хакерську атаку, але, як заявили у Департаменті муніципальної безпеки КМДА, це не вплине на оповіщення про повітряну тривогу.

Олександра ПЛАКІНА, «Вечірній Київ»