У столиці демонтували понад 25 тисяч незаконних рекламних вивісок

Демонтували понад 25 тисяч незаконних рекламних вивісок. Фото: КМДА
Демонтували понад 25 тисяч незаконних рекламних вивісок. Фото: КМДА

У Києві з початку 2023 року демонтували 25 562 незаконні вивіски та рекламні конструкції.

Найбільше було прибрано вивісок і рекламних засобів із фасадів будинків — близько 16 000 одиниць.

Про це повідомляє Управління з питань реклами КМДА та КП «Київреклама».

Демонтували понад 25 тисяч незаконних рекламних вивісок. Фото: КМДА
Демонтували понад 25 тисяч незаконних рекламних вивісок. Фото: КМДА

«Із частих порушень, які допускають власники закладів, — перекриття декоративних елементів фасаду, об’єктів інженерних комунікацій (зливні та газові труби, витяжки), повне або часткове перекриття вікон», — розповіли у Київрекламі.

На другому місці за кількістю демонтажів є штендер — виносна конструкція у формі арки або прямокутника. За 11 місяців цього року в Києві прибрали 5 420 одиниць такої реклами.

Третє місце за кількістю демонтованих конструкцій посідає реклама на парканах. Так, на елементах огородження демонтували 2 690 рекламних засобів. Управління нагадує, що розміщення штендерів і реклами на парканах не передбачене чинними правилами.

Окрім того, в місті прибирали незаконні наземні конструкції, рекламу з дахів будівель, опор освітлення та об’єктів транспортної інфраструктури.

«Для того, щоб конструкцію не демонтували, її необхідно розміщувати відповідно до правил та до виданого і оформленого у встановленому порядку документа. На вивіску видається повідомлення про відповідність вимогам порядку, а на рекламний засіб — дозвіл на розміщення зовнішньої реклами. За самовільне розміщення конструкцій передбачена адміністративна відповідальність», — наголосили в Управлінні з питань реклами КМДА.

Вимоги до вивісок і рекламних засобів, а також алгоритм дій оформлення дозвільних документів описані на офіційному сайті Управління з питань реклами.

До теми: В Управлінні з питань реклами показали черговий приклад, як власники закладів переробляють вивіски. Декому вдається зробити це зі смаком.

Сніжана БОЖОК, «Вечірній Київ»