У столиці продовжують приводити до ладу вивіски

Власники переробляють їх на вимогу Управління з питань реклами.
В Управлінні з питань реклами показали черговий приклад, як власники закладів переробляють вивіски. Декому вдається зробити це зі смаком.
«Конструкція на склі музичного магазину є гарним прикладом того, як мають розміщуватися вивіски на прозорій частині вхідних дверей, вікнах та вітринах. Заклад знаходиться у першій форматній зоні на вулиці Костянтинівській, у якій розміщення конструкцій на склі дозволяється лише у вигляді об’ємно-просторових літер», — зазначили в Управлінні.

Другий приклад — типове порушення, коли конструкція виходить за межі фасаду. Крім того, вивіска знаходиться у такій форматній зоні, що має розміщуватися у вигляді окремих об’ємно-просторових літер.
Нову конструкцію власники зробили більш акуратною ніж «попередницю», при цьому вона досить помітна для потенційних відвідувачів.

Також цього тижня тижні бригади КП «Київреклама» будуть демонтувати незаконні вивіски та рекламні засоби за наступними адресами:
- вулиця Старовокзальна (біля Галицької площі)
- вулиця Січових Стрільців (на розі вулиці Олександра Кониського)
- вулиця Дмитрівська (біля Національного цирку)
- проспект Голосіївський (на розі вулиці Васильківської)
- вулиця Борисоглібська (біля вулиці Братської).
В управлінні нагадують, що власники можуть самостійно прибрати незаконні вивіски. А заяву на розміщення вивіски (конструкції до 3-х метрів) можна подати онлайн через вебпортал на офіційному сайті Управління з питань реклами.
Як писав «Вечірній Київ», названі вулиці міста, найбільш захаращені незаконною рекламою. Рекорд вересня поставлений на вулиці Симиренка у Святошинському районі. Тут демонтували найбільше незаконних рекламних конструкцій — 58.
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»