Для столичних ЦНАПів запустили Telegram-бот: що це дає
Бот надає перелік послуг, допомагає знайти найближчий ЦНАП та зареєструватися в електронній черзі.
До Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) можна звертатися не лише особисто, через інтернет або за допомогою Call-центру, а й за допомогою Telegram-бота.
Головна мета цього проєкту — залучити мешканців столиці до оцінки якості надання адміністративних послуг шляхом збору їх зауважень та пропозицій у Telegram-боті. Крім цього, цей бот має зручне меню, чим оперативно допомагає з різними питаннями, а саме:
- надає адреси ЦНАПів у м. Києві (за районами);
- швидко допомагає зареєструватися в електронній черзі;
- надає інформацію про статус розгляду вашої справи;
- ознайомлює із переліком послуг, які можна отримати в особистому кабінеті;
- розповідає про графік роботи ЦНАП (за районами).
За допомогою Telegram-бота можна здійснити дзвінок до Call-центру ЦНАП і залишити свій відгук після відвідування та отримання послуг у будь-якому з ЦНАПів міста Києва (за районами).
Його втілення стало можливим завдяки спільному проєкту «Розвиваємо Київ Разом» Центру надання адміністративних послуг та Науково-дослідного інституту соціально-економічного розвитку міста.
Нагадаємо, за три місяці літа столичні ЦНАПи надали понад 288 тисяч послуг. Найпопулярнішими послугами стали соціальні, які запровадили у ЦНАПах із 1 червня. Зокрема мешканці найчастіше звертались щодо надання субсидій, призначення державних допомог, пільг, грошових компенсацій тощо.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»