Українці обрали нову зимову марку

Обрана українцями зимова марка. Фото: Ігор Смілянський
Обрана українцями зимова марка. Фото: Ігор Смілянський

Більшість обрали марку закоханої пари, яку роз’єднала російсько-українська війна.

За підсумками всенародного голосування, новорічною маркою стала ілюстрація — «Роз’єднані війною». Ілюстрація, де по один бік дівчина святкує Новий Рік вдома, а по іншу сторону водночас — її коханий боронить Україну.

Авторкою цієї марки стала 11-класниця Валерія Михайлова із Миколаєва, яка змушена була виїхати за кордон, де в неї й виникла ідея такого малюнку.

«Багато родин сьогодні не разом, багато сімейних традицій будуть порушені цього року і багато хто зустріне цей Новий рік не під ялинкою з родиною та коханими, а з побратимами під обстрілами ворога. Саме тому ця ілюстрація викликала найбільше емоцій та емпатії», — написав гендиректор Укрпошти Ігор Смілянський.

Ігор Смілянський

Про дату продажу марки оголосять пізніше.

Нагадаємо, остання марка від Укрпошти була присвячена зруйнованому Кримському мосту. Її презентація відбувалась на пішохідно-велосипедному мосту.

Також в інтернет-магазині Укрпошти з’явиться мерч із зображенням нової марки: футболки, світшоти й магніти.

Даша ГРИШИНА, «Вечірній Київ»