Кримський міст на біс: у Києві презентували марку в символічному місці

Ігор Смілянський разом із авторами марки — Юрієм Шаповаловим та Рустемом Умєровим. Фото: Укрпошта
Ігор Смілянський разом із авторами марки — Юрієм Шаповаловим та Рустемом Умєровим. Фото: Укрпошта

Нова марка присячена зруйнованому Кримському мосту.

Сьогодні, 4 листопада, запустили в продаж нову поштову марку «Кримський міст на біс!». Її презентація відбувалась на пішохідно-велосипедному мосту.

За словами генерального директора Укрпошти Ігоря Смілянського, презентація марки саме на цьому мосту є символічною, адже він витримав ракетний удар, а Кримський міст — ні.

«Зробили це разом з кримчанином Рустемом Умєровим та автором арту — Юрієм Шаповаловим. Рустем зараз очолює Фонд Держмайна і каже, йому цей міст, після звільнення Криму, на балансі не потрібен», — розповідає Ігор Смілянський.

На одному блоці — сім марок. Фото: Укрпошта
З маркою можна придбати конверти та листівки. Фото: Укрпошта

Крім основного сюжету, поштова марка містить декілька яскравих деталей:

  • недопалок у руках героїні як натяк на те, що окупанти дотримуються вказівки «не курити де попало — курити там, де ще не попало»;
  • автівку окупантів, що летить у прірву й губить награбоване;
  • Байрактар, що «ненароком» пролітає над мостом;
  • знищений ворожий танк.

Загальний тираж складає 2,1 млн поштових марок, або 300 тисяч маркових аркушів, з яких майже 80 тисяч продали по передзамовленню.

На купівлю діють обмеження: до 10 маркових аркушів, 10 художніх конвертів та 10 листівок в одному онлайн-замовленні. Конверт «Перший день» можна буде придбати лише у відділеннях, і не більш як два екземпляри одразу.

Також в інтернет-магазині Укрпошти з’явиться мерч із зображенням нової марки: футболки, світшоти й магніти.

До слова, зараз триває голосування за ескіз новорічної марки. Серед 5-ти малюнків є одна робота — «Дитячі мрії». На ній зображена ялинка з подарунками, а у дверях маленька дівчинка обіймає тата, який повернувся з війни із Перемогою. Багато українців хотіли б, щоб і ця марка стала пророчою.

Ольга КОСОВА, «Вечірній Київ»