Що турбує мешканців Києва: у КМДА підбили підсумки

Панорама столиці. Фото: Борис Корпусенко
Панорама столиці. Фото: Борис Корпусенко

У КМДА проаналізували кількість звернень громадян за дев’ять місяців нинішнього року.

У мерії констатують, що мешканці Солом’янського, Подільського, Шевченківського районів були найбільш активними й найчастіше зверталися до муніципальної влади.

Зроблений аналіз свідчить що серед питань, порушених громадянами, найпопулярніші — про роботу комунального господарства. Найчастіше киян турбувала сплата за житлово-комунальних послуг, проблеми з опаленням та незадовільним теплопостачанням, а також водопостачанням, ремонтами будинків, дахів, реконструкції будинків, роботи ЖЕДів.

Серед питань, які стосуються соціальної політики, найчастіше звучали прохання про надання матеріальної та гуманітарної допомоги, про виплати різних видів допомог, призначення субсидій та пенсій.

Серед проблем транспортної інфраструктури кияни звертали увагу влади на встановлення розпізнавальних знаків, паркування авто, роботи маршруток, руху транспорту, встановлення переходів чи світлофорів, зміни та організації нових маршрутів, некоректної поведінки водіїв та контролерів маршрутних таксобусів.

Серед загальної кількості звернень привертають увагу звернення колективні. Таких було 826, що складає 8,0% від загальної кількості. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року загальна кількість колективних звернень зменшилась на 1196, або на 59,1%.

Значну кількість у колективних зверненнях складають питання оплати житлово-комунальних послуг, благоустрою, поточного ремонту будинків, незадовільного опалення, встановлення лічильників, ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій, незгоди із запланованим будівництвом, діяльності ЖБК та ОСББ, роботи ЖЕДів, робота ліфтів, водопостачання, обстеження санітарно-технічного стану квартир, будинків, демонтажу МАФів, ремонту покрівлі у житлових будинках, роботи дитячих закладів та закладів освіти, паркування, облаштування переходів, встановлення світлофорів, руху транспорту, діяльності медичних закладів, приватизації житла у гуртожитках, незручностей від побутових та промислових шумів, охорони лісів та зелених насаджень, надання житла та відселення з аварійних та старих будинків тощо.

З урахуванням колективних звернень до Київської міської державної
адміністрації звернулось 40 390 громадян, які порушили 14 735 питань. За
аналогічний період минулого року, з урахуванням колективних звернень, до
Київської міської державної адміністрації звернулось 112 203 громадянина.

У КМДА підкреслюють, що у столиці налагоджена постійна комунікація влади з киянами. Аналіз роботи підрозділів КМДА та комунальних підприємств проводиться також через призму відгуків та звернень містян. Відпрацьований алгоритм зворотного зв’язку громада- влада- громада, за яким жодне звернення не залишається без відгуку. Встановлена персональна відповідальність керівників та виконавців за роботу зі зверненнями киян.

«Вечірній Київ» розповідав про сумлінного двірника, який має грамоти від трьох мерів.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»