Війна — це найбільший форс-мажор, але комунальні ЗМІ підготувалися максимально, на скільки це було можливим, — Роман Лелюк

Тероборона Київщини удосконалює бойові навички. Фото: Олексій Самсонов
Тероборона Київщини удосконалює бойові навички. Фото: Олексій Самсонов

Директор Департаменту суспільних комунікацій проаналізував роботу комунальних ЗМІ перед загостренням бойових дій.

Одразу після того, як торік росія почала нагнітати ситуацію і в Україні запустили процес створення тероборони, у Києві почали активно висвітлювати важливість цієї теми. Зокрема, провели потужні інформаційні кампанії.

Про це наголосив в інтерв’ю «Вечірньому Києву» директор Департаменту суспільних комунікацій Роман Лелюк.

«Знімали тематичні відеоролики, які мотивували киян вступати до лав територіальної оборони. Згадаймо, як Віталій Кличко своїм особистим прикладом пропагував і актуалізував цю тему! Хоч були й окремі діячі, які скептично на це дивились. Мовляв, це не питання міста…

Але, як довела практика, Київ надійно підготувався, саме, тому що міська влада приділила цьому серйозну увагу і провела потужну інформкампанію. Тематичні сюжети виходили і на телеканалі, і на радіо. Розгорнуті матеріали публікували на «Вечірньому Києві». Інформацію подавали з різних боків, щоб вона і мотиваційна була, і аналітична, й доступна», — підкреслив Роман Лелюк.

Роман Лелюк. Фото: Борис Корпусенко

Журналісти пояснювали киянам, як себе поводити при тій чи іншій небезпеці. Наприклад, при бомбардуваннях, обстрілах, ядерному ураженні чи хімічній атаці. Розповідали, де розташовані споруди цивільного захисту та найпростіші укриття, якими можна скористатися під час небезпеки, щоб вберегти життя.

«Війна — це, мабуть, найбільший у світі форс-мажор! До цього дуже складно бути готовим повністю. Але, наскільки це було можливо у цих умовах, — ми підготувалися! Якщо згадати ніч проти 24 лютого, то керівники Департаменту разом з очільниками комунальних засобів масової інформації з п’ятої години ранку вже були на зв’язку. А о шостій — на робочих місцях.Ми спрацювали дуже злагоджено й оперативно!» — зазначив Лелюк.

Повна версія інтерв’ю: Київські комунальні ЗМІ стали основним мовником громади під час війни, — Роман Лелюк

Олена ПЕТРИШИН, «Вечірній Київ»