У Києві майже 3000 рекламних майданчиків присвятили ЗСУ та боротьбі з рф

Оператори реклами в столиці підключились до інформаційних військ. Фото: архів «Вечірній Київ»
Оператори реклами в столиці підключились до інформаційних військ. Фото: архів «Вечірній Київ»

Білборди, сітілайти, а також реклама в метро говорять голосами міст-героїв, дякують захисникам і всім, хто допомагає Україні на шляху до перемоги у війні.

Все для Перемоги! У столиці України з перших днів війни всі служби, у тому числі й ті, хто в мирний час займався рекламою, переорієнтувались на допомогу захисникам, а також на моральну підтримку громадян.

Якщо ви пройдетесь столичними вулицями — будете вражені креативністю авторів соціальної реклами.

«Наразі чи не вся цифрова зовнішня реклама Києва працює суто на суспільні потреби. Кожного дня на екранах з’являються все нові й нові повідомлення, направлені на інформаційну та морально-психологічну підтримку містян», — зазначила начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.

Зовнішня реклама розповсюджує важливі меседжі Міністерств, Збройних Сил України, СБУ, добровольчих батальйонів, волонтерських та громадських організацій, допомагає збирати кошти для армії та постраждалих від дій агресора,

Реклама на столичних вулицях та у метро поширює інформацію, яка може врятувати життя, йдеться про інструкції, як діяти у випадку виявлення вибухонебезпечних предметів. Також час повномасштабного вторгнення оператори пояснюють людям, як безпечно повідомити СБУ про пересування ворожої техніки.

Солдати окупаційної армії також стали об’єктами київської реклами. Їм повідомляють, як відмовитись від участі в загарбницьких діях і здатись у полон.

По Україні відбуваються звернення від містян до містян: львів’яни підтримують харків’ян, ужгородці — маріупольців, захід піклується про схід, а схід країни звитяжно стримує загарбників.

Реклама робить акцент на важливості економічного фронту, адже робота підприємців — це важливий внесок у Перемогу.

«Від швидкості донесення важливих меседжів залежать людські життя. Хотіла б подякувати підприємцям, які власним коштом транслюють суспільно значущу інформацію — це, дійсно, прояв соціальної відповідальності бізнесу», — наголосила Оксана Поліщук.

Міська влада пішла назустріч бізнесу і звільнила операторів від плати за користування місцями комунальної власності на період дії воєнного стану. Галузь не отримує комерційних надходжень, але продовжує забезпечувати своїх працівників заробітною платою і надає доступ до рекламних площин бізнесу, який відновлює роботу.

З перших днів війни реклама у столиці, зокрема у Дарницькому районі, почала виконувати важливу місію інформування та підтримки.

Ольга СКОТНІКОВА, «Вечірній Київ»