Понад 300 тис. консультацій та послуг: Центр комунального сервісу обслуговував киян у всі дні війни

У ЦКС кияни можуть розрахуватися за комунальні послуги. Фото: з відкритих джерел
У ЦКС кияни можуть розрахуватися за комунальні послуги. Фото: з відкритих джерел

Call-центр та інші канали дистанційного зв’язку продовжують свою роботу без перебоїв.

З початку воєнних дій «Центр комунального сервісу» Києва надав 366 850 консультацій щодо питань житлового-комунального господарства. Переважно сервіс працював в дистанційному режимі у зв’язку із ситуацією в країні.

Call-центр ЦКС в постійному режимі надавав консультації щодо тарифів, нарахувань та оплат за житлово-комунальні послуги. Працівники приймали показники лічильників води та опалення, здійснювали перерахунки, допомагали в реєстрації на сайті та отриманні електронних рахунків, надавали інформацію щодо проведення періодичної повірки лічильників тощо.

Для комфорту споживачів, спеціалісти безперервно працювали в онлайн-форматі, надаючи консультації у всіх працюючих каналах приймання звернень: Mesenger у Facebook, Skype-зв’язок, дистанційне обслуговування та зворотний зв’язок на сайті, через Call-центр за номером 0 800 404 407, додаткові стаціонарні номери та скриньки для приймання письмових звернень.

У найкоротший термін команда ЦКС налагодила комунікаційні робочі процеси для повноцінного функціонування Сервісу у віддаленому форматі. Спеціалісти працюють кожного дня, надаючи якісну консультацію з будь-яких запитань: від передачі показань лічильників до їх опломбування.

Жителі столиці позитивно оцінили роботу фахівців ЦКС, що підтверджує понад 250 подяк від небайдужих киян за професійну допомогу.

Детальніше про те, що таке Центр комунального сервісу та чому його варто використовувати — читайте в нашому іншому матеріалі.

Микита СОЛОІД, «Вечірній Київ»