У «Київпастрансі» пояснили, чому затримували зарплатню водіям тролейбусів

Один з водіїв столичного тролейбусу. Фото: Олексій Самсонов
Один з водіїв столичного тролейбусу. Фото: Олексій Самсонов

Кошти затримали через технічні проблеми казначейської служби, проте вже до кінця доби гроші надійдуть на рахунки працівників.

Вчора, 22 лютого, водії тролейбусного депо №1 заявили про тимчасовий страйк через затримку заробітної плати. Зокрема, наголосили, що не виходитимуть на роботу, допоки не отримають гроші.

Вже сьогодні у КП «Київпастранс» журналістам «Вечірнього Києва» пояснили, що затримка сталася через технічні проблеми Державної казначейської служби, і що вже від вчора на підприємстві поступово почали перераховувати кошти водіям, які збиралися страйкувати.

Взагалі «Київпастранс» завжди своєчасно виплачує працівникам зарплату, і цього разу на підприємстві подали усі необхідні документи для перерахування зарплати водіям.

«Але через технічні проблеми, які сталися у казначейській службі, кошти нараховували із затримкою. Від вчора ми почали виплачувати кошти співробітникам, а до кінця робочого дня сьогодні (23 лютого, — ред.) всі без виключення отримають зарплату», — розповіли «Вечірньому Києву» у пресслужбі «Київпастранс».

У Київпастрансі розповідають, що мають в зоні відповідальності 84 автобусних, 48 тролейбусних і 23 трамвайних маршрути, на які щодня виходять 500 автобусів, 340 тролейбусів та 260 трамваїв. І понад мільйон перевезених пасажирів щодня. Столична тролейбусна мережа найбільша у світі — 1130 км!

В останні роки підприємство оснастило свій транспорт GPS-навігацією, що дає можливість відстежувати рух у власному гаджеті, електронний шляховий лист прийшов на зміну паперовому, кабіни водіїв у новому рухомому складі обладнані бортовими комп’ютерами, замість паперових квитків і кондукторів — безготівкова оплата проїзду через валідатор.

Рухомий склад столиці тільки за останні 5 років поповнився 307 новими автобусами, 139 тролейбусами, 75 трамваями. Оновлення продовжується, планується закупити нові тролейбуси, трамваї, оновити фунікулер, вперше випустити на маршрути столиці електробуси.

У Київпастрансі усвідомлюють, що якість надання послуг слід покращувати, оновлювати й збільшувати кількість рухомого складу, що дасть змогу зменшувати інтервали руху, запроваджувати нові та зручні для киян маршрути.

Даша ГРИШИНА, «Вечірній Київ»