У столиці обгородили кілометри доріг задля безпеки пішоходів

У столиці за допомогою інженерних конструкцій продовжують захищати пішоходів та вулиці від недисциплінованих водіїв та хаотичного паркування автомобілів. В минулому році захистили 40 ділянок вулиць.
Крім того, минулого року встановили дві потужні системи безпеки для мінімізації наслідків ДТП — на Великій Кільцевій дорозі встановили першу в Києві систему захисту зупинок громадського транспорту від тарану автомобілем. Це 30-тонна конструкція з армованим фундаментом і 11-ма антитаранними оцинкованими болардами з товщиною стінок у 16 мм. Друга — демпферна система завдовжки 6,5 м, що поглинає силу удару при аварії та здатна зупинити автомобіль на швидкості 100 кілометрів на годину. Її встановили на перехресті вул. Маршала Малиновського та Оболонського проспекту.
А ще у Києві вже понад 15 км тротуарів захищено напівсферами і металевими стовпчиками. Місто продовжуватиме захищати громадський простір від хаотичного паркування та відмежовувати смуги громадського транспорту для зручності киян.
За словами заступника голови КМДА Костянтина Усова, Центр організації дорожнього руху запровадив нові схеми організації дорожнього руху для безперешкодного проїзду «швидких» біля медичних закладів: поліклініки на вул. Ризькій; лікарні на вул. Зоологічній; дитячих лікарень на вулицях Терещенківській та Дегтярівській; Інституту серця та клінічної лікарні швидкої допомоги на вул. Братиславській; лікарень на вул. Калнишевського та Кондратюка; підстанцій швидкої медичної допомоги на вул. Джеймса Мейса та Електротехнічній, а також біля пологових будинків на вул. Мостицькій і Лєскова.
Задля додаткового убезпечення дітей делініатори встановлено біля музичної школи на вул. Ентузіастів та гімназії в Бутишевому провулку. Обладнані розмежувальними стовпчиками зупинки громадського транспорту поблизу Либідської площі та на вул. Юрія Кондратюка.
У Києві створили нове управління. Воно функціонуватиме в структурі Департаменту транспортної інфраструктури. Управління має відстежувати й аналізувати трафік у столиці й слідкувати за міською мобільністю, щоби втілювати ефективні рішення, які дозволять зменшити затори й підвищити якість пересування киян.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»