Комунальники повернули киянам майже 50 мільйонів гривень

Про комунальні потреби киян піклується управління самоврядного контролю. Ілюстративне фото: з відкритих джерел
Про комунальні потреби киян піклується управління самоврядного контролю. Ілюстративне фото: з відкритих джерел

У 2021 році комунальники повернули киянам 47,3 мільйона гривень за неякісні та ненадані послуги.

Повертали кошти жителям за неприбрані території, під’їзди, за технічне обслуговування ліфтів, якого не було та за неналежно надані послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання.

Зокрема за неякісні послуги з опалення та відсутність гарячої води виконавці провели перерахунки киянам на загальну суму 1 374 тисяч гривень.

Такі результати роботи минулого року у житлово-комунальної інспекції міста Києва (управління самоврядного контролю Київської міської державної адміністрації), яка провела понад 2 тисячі планових контрольних заходів та 618 позапланових контрольних заходів за зверненнями громадян.

Інспектори управління контролюють звернення, що надходять до виконавців послуг через Центральну диспетчерську службу з питань ЖКГ — 1557, а також на сторінку підрозділу у соцмережі Facebook.

Перед початком опалювального сезону житлово-комунальна інспекція перевіряла підготовку столичних будинків до зими.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»