20 тисяч столичних учнів проводять експерименти з фізики в телефоні

Проєкт розробляли у співпраці з київськими вчителями. Фото: КМДА
Проєкт розробляли у співпраці з київськими вчителями. Фото: КМДА

Для школярів створили унікальний мобільний додаток, в якому вони можуть вивчати фізику в інтерактивному форматі.

У квітні цього року «Освітня агенція міста Києва» розробила безкоштовний мобільний додаток «BookVAR», що відтворює експерименти з фізики. Тоді програма була напрацьована для учнів 8 та 9 класів.

А днями «BookVAR» презентували аналогічну технологічну новинку для школярів 8-11 класів. І вже 20 тисяч учнів Святошинського та Дніпровського районів отримали свої індивідуальні ключі доступу до інноваційного застосунку.

Валентин Мондриївський, заступник голови КМДА зауважив, що додаток унікальний своїм «динамічним контентом» — кожен учень просто зі свого смартфону зможе «оживити» експерименти з фізики та з допомогою свого гаджета побачити ті складні процеси, які раніше ілюстрували лише статичними картинками у підручниках.

«Такий застосунок максимально спростить сприйняття матеріалу та точно стане у пригоді й учням, і викладачам — особливо в умовах дистанційного навчання», — розповів Валентин Мондриївський.

Для того, аби вивчати фізику цікаво, учням достатньо лише завантажили додаток із Play Market або App Store на мобільний телефон чи планшет, зареєструватись та активувати код від системи.

Наразі додаток «BookVAR» працює з двома підручниками з фізики за редакцією В. Г. Бар’яхтара та В. Д. Сиротюка, якими користуються понад 90% учнів 8-11 класів. Інші старшокласники мають можливість завантажити електронну версію підручників на сайті МОН.

До речі, до розробки проєкту долучалися й київські вчителі — завдяки їхнім порадам вдалося зробити максимально реалістичні експерименти.

У квітні цього року столичні заклади освіти запрошували взяти участь у масовому тестуванні додатку з фізики «BookVAR».

«BookVAR» — це додаток від КНП «Освітня агенція міста Києва», створений з використанням технологій віртуальної та доданої реальності. Він має завданням допомагати учням з вивченням природничих наук.

Даша ГРИШИНА, «Вечірній Київ»