З Подільсько-Воскресенського мостового переходу збудують з’їзд на вулицю Бальзака

Будівництво мосту триває цілодобово. Фото КМДА
Будівництво мосту триває цілодобово. Фото КМДА

Вийшло розпорядження КМДА, де враховані потреби постійно зростаючої кількості мешканців лівого берега, зокрема, буде побудовано ще один з’їзд та заїзд на Подільсько-Воскресенський мостовий перехід з житлового масиву Троєщина.

Місто перезатвердило проєкт будівництва мостового переходу й, крім транспортної складової, врахувало будівництво тунелів Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену.

За словами заступника голови КМДА Олександра Густєлєва, завдяки змінам у проєкті кияни матимуть більш зручне сполучення, тому що тепер передбачили будівництво ще одного з’їзду з Подільського мостового переходу до житлового масиву Троєщина — на вул. Оноре де Бальзака та заїзду з цієї вулиці на міст.

Нині роботи на Подільсько-Воскресенському мостовому переході тривають без вихідних. Працюють бурові задля укріплення елементів штучних споруд, ведуться роботи із спорудження підпірних стін насипу, тунелів метрополітену. Влаштовуються інженерні комунікації, бар’єрне огородження, шумозахисні екрани.

Олександр Густєлєв нагадав, що на Подільському мостовому переході вже побудовано металевий міст через Гавань від вул. Набережно-Хрещатицької до Рибальського півострова, побудовано з’їзд з вул. Набережно-Хрещатицької з відповідними естакадами на міст, змонтовано 68 вантів. Міст через річку Дніпро вже встановили в проєктне (постійне) положення з демонтажем тимчасових опор надводної частини, які підтримували міст на етапі будівництва.

Влаштовано бетонну монолітну плиту естакадної частини мостового переходу в урочищі Горбачиха. А нове асфальтобетонне покриття з’явилося на ділянках від вул. Набережно-Хрещатицької до аркового мосту, з’їзді на вул. Набережно-Рибальську та мосту через р. Десенка.

Також у складі будівництва мостового переходу влаштовані в основних конструкціях і 3 станції майбутньої Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену.

Мер столиці Віталій Кличко постійно контролює роботи на цьому важливому для міста об’єкті. Він перевіряє, як триває будівництво станцій метро на нижньому ярусі мосту. А також — роботи на лівому березі, де метро «піде» під землю.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»