Мер Києва підписав розпорядження про будівництво метро на Троєщину: що вже зроблено

На лівому березі споруджують метро. Фото КМДА
На лівому березі споруджують метро. Фото КМДА

Метро на Троєщину будуватимуть поетапно окремими дільницями, й наразі розпочали роботи на першій з них.

Мер Києва Віталій Кличко сьогодні підписав розпорядження, яким передбачається створення четвертої гілки метро від житлового масиву Троєщина до Кільцевої дороги.

Перша дільниця створюється в межах майбутніх станцій «Райдужна» та «Глибочицька», частина якої проходитиме по Подільсько-Воскресенському мостовому переходу. Ця дільниця матиме шість станцій: «Райдужна», «Затока Десенка», «Труханів острів», «Суднобудівна», «Подільська», «Глибочицька».

За словами заступника голови КМДА Олександра Густєлєва, будівництво гілки метро проводять на нижньому ярусі мосту. Роботи зі спорудження станцій проводять на лівому березі, де відкритим способом будують два тунелі для майбутньої станції «Райдужна». Практично вже побудовані в основних конструкціях три станції метрополітену: «Суднобудівна», «Труханів острів», «Затока Десенка». На черзі станція мілкого залягання на лівому березі — «Райдужна».

Нагадаємо, що Подільсько-Вигурівська лінія метрополітену за проєктом має перетнути наявні лінії: пересадкові вузли будуть на червону гілку — на станцію «Вокзальна», на зелену гілку — на станцію «Лук’янівська» і на синю гілку — на станцію «Тараса Шевченка». Спеціалісти вважають, що це розвантажить станції метро у центральній частині міста.

Як будують тунель мілкого залягання у бік Райдужного масиву, показано на фото.

Аби полегшити автомобілістам переправу через Дніпро, вирішили добудувати заїзди на Дарницький залізнично-автомобільний мостовий перехід на лівому березі. Це трохи зменшить трафік на сусідніх мостах — Південному та ім. Патона. З введенням в експлуатацію автомобільної частини Подільського мосту зменшиться трафік й на Північному мості.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»