Вже скоро: після добудови Дарницького мосту розвантажаться сусідні переходи через Дніпро

Лівопережні підходи до мосту. Фото: Вікіпедія
Лівопережні підходи до мосту. Фото: Вікіпедія

Дарницький залізнично-автомобільний міст має значні резерви пропускної спроможності й буде добудований.

Хоча рух залізничними коліями й автодорогою по «мосту Кирпи» давно відкрили, проте через два недобудованих автомобільні підходи на лівому березі столиці міст вважався недобудованим. Через їх відсутність по шестирядній автомобільній частині проїжджає менше машин, ніж заплановано при будівництві. Замість нього з більшим навантаженням працюють Південний міст та міст ім. Патона.

У Південно-Західній залізниці повідомляють, що підписали контракт вартістю 1,15 млрд грн з компанією «Автострада» на проведення будівельних робіт на залізнично-автомобільному мості через Дніпро у місті Києві. Будуть добудовувати два автомобільні заїзди та виводити споруду на проєктну пропускну здатність для автомобілів на рівні 35 тисяч на добу.

Нагадаємо, що на лівобережжі мостом машиною можна проїхати у напрямку Харківського шосе. Але неможливо заїхати та з’їхати з мосту на Дніпровську набережну. На цій локації всі необхідні підготовчі роботи: зведено 16 опор з 21-ї, змонтована третина всіх металоконструкцій прогонових будов.

До слова, на правому березі автодорожні естакади мосту виводять транспорт на Наддніпрянське шосе, ними можна проїхати й в сторону Подолу.

Залізнично-автомобільний мостовий перехід через Дніпро в Києві (Дарницький міст або ж міст Кірпи) було споруджено впродовж 2004-2011 років паралельно до Дарницького залізничного мосту. Будівництво мостового переходу було розпочато 2004 року за ініціативою тодішнього міністра транспорту Георгія Кірпи. Влітку 2021 року уряд затвердив порядок використання коштів на добудову цього мосту.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»