Південний міст столиці відкрили після ремонту

Переправу планували ремонтувати до 1 жовтня, але роботи вдалось завершити на десять днів швидше.
Наприкінці серпня у Києві частково закрили на ремонт Південний міст, який з’єднує Столичне шосе із проспектом Бажана. Причиною став аварійний стан деформаційних швів переправи, через що водії були змушені витрачати більше часу на дорогу. Відтак, КК «Київавтодор» розпочала масштабний ремонт, який мав тривати до 1 жовтня. Втім, вже сьогодні міст повністю відкрили для проїзду.

Дорожники зняли пошкоджене покриття, очистили так звану ортотропну плиту, облаштували нову гідроізоляцію та застелили асфальтом. Загалом оновили 2776 кв. м покриття.
«Ми дочекались оптимальних погодних умов та завершили перший етап з асфальтування проїзної частини мосту. Однак зараз тривають роботи із заміни деформаційних швів під проїзною частиною естакади. Але ці роботи ніяк не впливають на рух автомобілів і міст повністю відкритий для проїзду», — зазначили «Вечірньому Києву» у «КК «Київавтодор».
Південний міст перекрили на ремонт ввечері, 24 серпня. Міст був майже в аварійному стані через перевантаженість транспортом, відсутність вагового контролю і проїзд вантажівок, а також — через рух «зеленої» гілки метро, яка проходить через переправу.
Відтак ремонтні роботи стали гострою потребою і відкладати їх було неможливо. Аби пришвидшити ремонт, будівельники виконували кілька процесів паралельно. Це і дало змогу закінчити ремонт швидше.


Окремо у пресслужбі «Київавтодор» зазначили, що після закінчення середнього ремонту на просп. М. Бажана, який вже триває, почнуть ремонтувати шви в кінці Південного мосту. Про можливе обмеження руху в компанії заздалегідь попередять мешканців Києва.
Південний міст почали будувати у 1983 році. Автомобільний рух тут почався у 1990 році. Міст вважався найсучаснішим на території СРСР — на будівництво витратили близько 112 мільйонів карбованців (200 мільйонів доларів). Довжина мосту — 1256 метрів, ширина — 41 метр. Переправа з’єднує Столичне шосе із проспектом Миколи Бажана. Мостом проходить «зелена» гілка київського метрополітену.
Даша ГРИШИНА, «Вечірній Київ»