На Інтернаціональній площі ліквідують кільцеву розв’язку та збудують дворівневі

Інтернаціональна площа. Фото wikipedia
Інтернаціональна площа. Фото wikipedia

У Києві підготували всі необхідні документи та експертизи для реконструкції розв’язки на Інтернаціональній площі й сусідніх вулицях.

Транспорт будуть розводити за допомогою дворівневих розв’язок і приберуть кільцевий рух з площі. Розв’язки спорудять на перетині вул. Стеценка з проспектом Академіка Палладіна та Стеценка й Щербаківського. Роботи розпочнуться ще не скоро. Основна їх частина полягатиме в перенесенні підземних комунікацій.

Матеріали проекту

Роботи передбачені масштабні на кількох вулицях. Як пояснюють у Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд, реконструкція вул. Стеценка — від проспекту Палладіна до Інтернаціональної площі включно з ліквідацією кільцевого руху транспорту на перетині вулиць Стеценка й Туполева та вулиць Стеценка й Щербаківського, буде виконуватися в чотири черги:

1 черга: Дорожня частина по вул. Стеценка від просп. Академіка Палладіна до вул. Академіка Туполєва з виносом мереж.

2 черга: Дорожня частина від вул. Туполєва до Інтернаціональної площі з виносом мереж, включно з розв’язкою на вул. Туполєва;

3 черга: Дорожня частина з розв’язкою в різних рівнях на перетині вул. Стеценка з вул. Щербакова (нова назва Д. Щербаківського);

4 черга: Дорожня частина з розв’язкою в різних рівнях на перетині вул. Стеценка з просп. Академіка Палладіна.

Вийшло розпорядження Київської міської державної адміністрації від 09.08.2021 №1726, де вказані основні техніко-економічні показники по об’єкту з розподілом по чергам. Крім того технічні та економічні показники вказані й в експертному звіті. У розпоряджені зазначено, що загальна кошторисна вартість реконструкції в поточних цінах станом на 30.03.2021 становить 2,94 млрд грн.

«Такі роботи виконуватимуться згідно з чинним Генеральним планом та з чинною комплексною схемою транспорту Києва. Вони є і у прогнозованій транспортній моделі магістральної вулично-дорожньої мережі, розроблених КО „Інститут генерального плану м. Києва“, де прописані заходи з будівництва транспортних розв’язок в різних рівнях. Туди включено „Реконструкцію вул. Стеценка…“ з ліквідацією кільцевого руху транспорту на перетині вулиці Стеценка з іншими вулицями», — пояснили у Дирекції.

Проект пройшов комплексну державну експертизу, отримав експертний звіт від «Укрдержбудекспертизи» від 31.03.2021 року № 00-0905-20/ПБ та затверджений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.08.2021 №1726.

Нагадаємо. До кінця року місто планує запустити на Подільсько-Воскресенському мостовому переході автомобільне сполучення між лівим та правим берегами та розпочати активні роботи з будівництва метрополітену. Про це повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»