Кияни зможуть дізнатися, чому спізнюються автобуси

Жінка чекає автобус на зупинці. Фото: Борис Корпусенко
Жінка чекає автобус на зупинці. Фото: Борис Корпусенко

У вівторок, 3 серпня 2021 року, у Контактному центрі відбудеться «пряма лінія» за участю директора з транспорту комунального підприємства «Київпастранс» Сергія Литвинова.

Проходитиме «пряма лінія» в Контактному центрі міста Києва з 12:00 до 13:00. Дзвінки від мешканців будуть прийматися за номером «15-51». У цей час всі охочі матимуть можливість звернутись з питаннями, які їх турбують.

Зокрема, на обговорення будуть винесені наступні теми:

  • зменшення інтервалу руху громадського транспорту, незадовільний графік роботи;
  • зміна траси існуючих маршрутів громадського транспорту;
  • відновлення та організація нових автобусних, трамвайних та тролейбусних маршрутів;
  • облаштованість зупинок, санітарний стан та перенесення їх в інше місце;
  • впровадження нових зупинок громадського транспорту та відновлення старих;
  • робота контролерів у громадському транспорті;
  • випадки порушень посадової інструкції водіями у міському громадському транспорті та ін.

Нагадаємо, що слідкувати за спілкуванням усі охочі зможуть на сайті Контактного центру міста Києва, а також на офіційному каналі в Youtube, де відбудеться трансляція в режимі «онлайн».

1551 — це Контактний центр міста Києва, який дозволяє швидко повідомляти місцеву владу та комунальні підприємства про проблеми та вирішити їх. Величезним плюсом є те, що сервіс працює цілодобово і оператори намагаються якомога швидше надати відповідь на ваш запит.

Для розв’язання порушеного питання можна зареєструвати звернення за допомогою офіційного веб-порталу https://1551.gov.ua, мобільного застосунку «1551» або зателефонувати за номером 1551 (зі стаціонарного та мобільного); (044) 205-73-37 (з міжміського).

Нагадаємо, через військовий парад та репетиції змінить рух міський громадський транспорт.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»