На Харківському шосе виділили смугу для громадського транспорту

Довжина смуги — 3 км в обидва напрямки. Фото: КМДА
Довжина смуги — 3 км в обидва напрямки. Фото: КМДА

Харківське шосе — це вже 32-а локація, де у Києві громадський транспорт отримав свою смугу.

Цими вихідними на Харківському шосе, від Дарницької площі до вулиці Привокзальної, встановили смугу для руху громадського транспорту. Про це повідомляє заступник голови Київської міської державної адміністрації Олександр Густєлєв.

«Завдяки запровадженню виділеної смуги для руху транспортних засобів на Харківському шосе з’єднуються 3 лівобережні райони столиці — Деснянський, Дніпровський і Дарницький та правий берег столиці. Довжина смуги — 3 км в обидва напрямки», — пояснює Олександр Густєлєв.

Він також додав, що відтепер громадський транспорт матиме перевагу в русі на ключових магістралях лівобережних районів: Харківське шосе — просп. Миру — вул. Будівельників — просп. Визволителів — б-р Перова. А також магістралях, які з’єднують лівий та правий береги Києва: Харківське шосе — просп. Ю. Гагаріна — вул. Братиславська — просп. Р. Шухевича — Північний міст — просп. С. Бандери — вул. О. Теліги.

«Таким чином, міський громадський транспорт матиме можливість уникати заторів і дотримуватися графіку руху», — зазначив Олександр Густєлєв.

Заступник голови КМДА звернув увагу, що влаштування виділеної смуги для руху громадського транспорту на Харківському шосе також є реалізацією міської ініціативи зі збору пропозицій від киян щодо підвищення безпеки руху та покращення транспортної інфраструктури столиці, яка стартувала 8 липня.

Так, за останні 3 тижні на адресу Департаменту транспортної інфраструктури столиці надійшло декілька звернень від громадян з проханням запровадити виділену смугу громадського транспорту саме на Харківському шосе.

«Місто продовжуватиме влаштовувати виділені смуги для громадського транспорту, щоб зробити його зручнішим і комфортнішим для киян. Зокрема, до кінця року плануємо запустити такі смуги на проспекті Правди, вулицях Луговій та Івашкевича», — наголосив Олександр Густєлєв.

Нагадаємо, що з листопада минулого року на державному рівні внесли зміни в правила дорожнього руху, що дозволяють сумісний рух виділеними смугами громадського транспорту та велосипедів.

«Вечірній Київ» також писав, що за підрахунками транспортних експертів, наявна вулично-дорожня мережа Києва, за умови якісного управління трафіком, має додатковий резерв для підвищення пропускної здатності на 30 відсотків. Заступник голови КМДА Костянтин Усов оголосив про початок консультацій Києва зі світовими компаніями для впровадження інтелектуальної транспортної системи.

Читайте також: На вулиці Братиславській виділили смугу для громадського транспорту

Даша ГРИШИНА, «Вечірній Київ»