Стало відомо скільки світлофорних об’єктів побудували за пів року

За пів року у Києві ввели в експлуатацію багато світлофорних об’єктів. Яку користь це принесе учасникам дорожнього руху?
У Центрі організації дорожнім рухом «Вечірньому Києву» пояснили, що збудовані об’єкти одразу були підключені до автоматичної системи керування дорожнім рухом столиці. Тепер оператори й диспетчери міської системи АСКДР можуть у режимі реального часу керувати цими світлофорними об’єктами — режимами перемикання задля запобігання заторів, миттєво реагувати на поломки окремих світлофорів.
«Річ у тому, що світлофорний об’єкт — це окрема система з декількох світлофорів — максимум до 20. Наприклад, на перехресті вул. Володимирської та Богдана Хмельницького — 17 світлофорів. Пояснюємо: світлофорний об’єкт — це ділянка вулично-дорожньої мережі, де послідовність руху транспорту або транспорту і пішоходів регулюється світлофорами», — коментують у Центрі організації дорожнього руху.
За якими перехрестями тепер в режимі онлайн стежать оператори, що керують дорожнім рухом:
- вулиця Челябінська, 9
- бульвар Кольцова/вулиця Литвиненко-Вольгемут/ вулиця Академіка Сєркова
- проспект Голосіївський/вулиця Маричанська
- вулиці Оноре де Бальзака/Карла Маркса
- вулиці Алматинська/Гродненська
- проспект Петра Григоренка, 25
- вулиця Бориспільська
- вулиці Закревського/Марини Цвєтаєвої
- вулиця Вишгородська, 46
- вулиці Вишгородська/Дубровицька
- перехрестя вулиць Стеценка/Сальського.
Побудували у таких місцях:
- вулиця Академіка Єфремова/провулок Осінній
- проспект Героїв Сталінграду, 65
- вулиця Юрія Шумського 8-10
- вулиці Жилянська/Іллі Еренбурга.
Проєктуються на таких вулицях:
Протасів Яр/провулок Докучаєвський
Василя Касіяна (зупинка «Автостоянка дублер»)
Героїв Космосу, 8,11
Милославська, 4,33
Ялтинська/Новодарницька
Ялтинська/Юрія Литвинського
Ревуцького, 7-9.
Світлофорні об’єкти у Києві проєктують, будують та вводять в експлуатацію згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 14.08.2009 № 900 «Про впровадження світлофорного регулювання та влаштування пристроїв примусового зниження швидкості руху транспортних засобів на вулицях і дорогах м. Києва» (зі змінами та доповненнями).
Нагадаємо: в травні у столиці оголосили про створення у нової інтелектуальної транспортної системи. Однією з частин цієї системи є саме будівництво й під’єднання до АСКДР світлофорних об’єктів. Наявна вулично-дорожня мережа Києва, за умови якісного управління трафіком, має додатковий резерв для підвищення пропускної здатності на 30 відсотків. Саме для скорочення часу, які витрачають кияни на дорогу й створюється Інтелектуальна система та будуються світлофорні об’єкти, оснащені сучасною електронікою.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»