До лікаря замість спортзалу: у Києві запускають соціальну рекламу

Соціальна реклама заохочує українок сходити до лікаря
Соціальна реклама заохочує українок сходити до лікаря

На вулиці столиці та соціальні мережі повертається нетривіальна реклама. Українкам нагадують, що від целюліту — ніхто не вмирає, а от рак молочної залози дуже небезпечний.

Соціальну кампанію запускає Благодійний фонд «Квітна», який допомагає жінкам з раком молочної залози, а також українцям із іншими онкологічними захворюваннями.

У фонді наголошують, що соціальна реклама — ефективна, і нагадують усім про необхідність обстежень. До інформаційної кампанії залучають відомих українців. Зокрема на мотивувальному постері з’явилася і Джамала.

Прощаючись, ми говоримо одне одному: «Бережи себе». Говоримо іншим, але часто забуваємо про себе, не бережемо себе. Дуже важливо дбати про себе, про своє здоров’я. Про це необхідно постійно і пам’ятати, і нагадувати», — закликає українок берегти себе й відвідувати мамолога Джамала.

Українок заохочують щороку проходити обстеження у лікаря-мамолога у рамках проєктів «Обіцяй собі берегти себе» та «Відведи маму, сходи з дружиною, розкажи сестрі».

Якщо Ви маєте такі симптоми, не відкладайте похід до ендокринолога:

  • швидка втома, сонливість, постійна слабкість;
  • пригнічений емоційний стан, депресія;
  • свербіж шкіри без явної причини;
  • значна зміна ваги тіла за невеликий проміж часу;
  • нестабільний менструальний цикл;
  • випадіння волосся;
  • дискомфорт в області шиї та горла;
  • порушення серцевого ритму;
  • слабкість і м’язові болі в руках;
  • часті інфекційні та простудні захворювання;
  • надмірна пітливість.

Більше про симптоми хвороби та куди треба звертатися можна дізнатися на сайті або соціальних мережах БФ «Квітна».

Нагадаємо, киянкам нагадали про обстеження у мамолога.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»