У Києві навіть влітку збільшується автомобільних трафік

Точки, на яких вимірюють інтенсивність руху. Інфографіка ЦОДР
Точки, на яких вимірюють інтенсивність руху. Інфографіка ЦОДР

У Києві постійно зростає трафік на вулицях. З настанням літа машин у місті не поменшало.

Так на ключових напрямках дорожньої мережі столиці в червні він зріс ще на 2% у порівнянні з травнем.

Спеціалісти Центру організації дорожнього руху, провівши аналіз, засвідчують це.

Аналіз проводився на основі даних детекторів транспорту. Проте влітку минулого року — у червні — також було дуже багато машин на дорогах.

«Якщо порівнювати з червнем минулого року, трафік не змінився. Спостерігаємо за рухом на головних напрямках. Наприклад, на проспекті Лобановського, 196 та перехресті Повітрофлотського проспекту/проспекту Перемоги у червні цього року спостерігалася така ж інтенсивність руху, як і в червні минулого», — коментують у ЦОДР.

Основні дані спостережень та аналізу:

На перехресті вулиць Хрещатик/Богдана Хмельницького спостерігалося зростання трафіку на 6%.

На Гостомельському — зріс на 9%.

На Броварському напрямку трафік на в’їзд зменшився на 5%, на виїзд — на 4%.

На Одеському напрямку: на в’їзд залишився сталим, на виїзд зріс на 11%.

На Житомирському напрямку трафік зменшився на 3%.

На проспекті Героїв Сталінграду, 59 зменшився на 3%.

Раніше у КП «Центр організації дорожнього руху» зафіксували зростання трафіку у березні на 14% у порівнянні із минулим місяцем.

До слова, КО «Інститут Генерального плану міста Києва» назвала 10 найбільш завантажених вулиць столиці (тис. приведених одиниць за добу в обох напрямках):

1. Кільцева дорога — 177,6;
2. Проспект Перемоги — 153,5;
3. Проспект Миколи Бажана — 152,5;
4. Набережне шосе — 143,9;
5. Проспект Романа Шухевича — 140,0;
6. Проспект Степана Бандери — 136,7;
7. Броварський проспект — 128,4;
8. Проспект Академіка Палладіна 122,1;
9. Бульвар Дружби Народів — 127,9;
10.Вулиця Олени Теліги — 112,0.

Нагадаємо: За підрахунками транспортних експертів, наявна вулично-дорожня мережа Києва, за умови якісного управління трафіком, має додатковий резерв для підвищення пропускної здатності на 30 відсотків.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»