Посилення балок та велодоріжки: міст Метро у столиці капітально відремонтують

Це буде перше масштабне оновлення штучної споруди. Фото: архів Вечірнього Києва
Це буде перше масштабне оновлення штучної споруди. Фото: архів Вечірнього Києва

Київрада затвердила угоду про підготовку кредитного фінансування ремонтно-реставраційних робіт мосту Метро через річку Дніпро. Це буде перше масштабне оновлення штучної споруди з моменту введення в експлуатацію у 1965 році.

«Проєкт передбачає ремонт усіх елементів автопроїзду — від облаштування нової системи водовідводу, ремонту конструкцій прогонових будов і опор, влаштування монолітних залізобетонних плит автопроїзду та заміни деформаційних швів до заміни тротуарних блоків, ремонту перильного та бар’єрного огородження і ремонту сполучень з мостом», — зазначив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

За його словами, одним із важливих етапів оновлення споруди буде посилення балок прогонової будови. Так, аркові конструкції посилять пучками високоміцної попередньо напруженої арматури, а всі залізобетонні елементи мосту захистять високоякісними антикорозійними сумішами.

Також у рамках ремонтно-реставраційних робіт заплановано розширити тротуари для влаштування велодоріжок. Прикрашатиме міст після завершення повного комплексу робіт декоративне підсвічування.

«Оновлення споруди виконуватимуть за рахунок коштів ЄБРР, який надає кредит у розмірі 60 млн євро. Завдяки ремонту термін експлуатації споруди буде подовжено на десятиліття», — наголосив Микола Поворозник.

Розробкою проєкту мосту Метро зайнялися в 40-х роках 20 століття. Звести його вирішили на місці підірваного мосту імені Євгенії Бош. Відкриття моста-метро через Дніпро в Києві відбулося 5 листопада 1965 року. Детальніше про його історію.

Також, як писав «Вечірній Київ», у 2019 році на мосту Метро через Русанівську протоку вперше в Україні виконувалися унікальні роботи

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»