На дорогах столиці з’являться нові наземні переходи: де саме

У Києві пішоходи мають пріоритет. Фото Бориса Корпусенка
У Києві пішоходи мають пріоритет. Фото Бориса Корпусенка

У столиці реалізовується стратегія пріоритетності для всіх учасників дорожнього руху, де головними є пішоходи, потім — велосипедисти, громадський транспорт, і наостанок — автомобілісти.

Про це говорив директор КП «Центру організації дорожнього руху» Віктор Черній, надаючи відповіді на запитання киян під час прямої лінії у контакт-центрі 15-51.

«В нинішньому році будуть відпрацьовані локації для створення наземних пішохідних переходів (за аналогією того, що функціонує на розі вулиць Хрещатик та Богдана Хмельницького), біля станції метро «Університет», на вулиці Пирогова, біля станції метро «Арсенальна», — повідомив Віктор Черній.

На балансі підприємства є більш ніж 800 засобів примусового зниження швидкості — «лежачих поліцейських», мережа яких також розвиватиметься й утримуватиметься в належному стані.

«Щодо світлофорів. На нинішній рік заплановано будівництво ще біля 300 світлофорних об’єктів, на які є проєкти, що пройшли держекспертизу. Адже встановлення світлофорів — це капітальне будівництво. Й потребує проходження всіх процедур — від проєктування до тендеру з пошуку підрядника робіт по їх встановленню. Але є ще значний запит від киян на встановлення світлофорів, делініаторів, антипаркувальних стовпчиків та влаштування пішохідних переходів. Це постійна наша робота. Кожного року ми плануємо й робимо світлофорні об’єкти, адже це безпека пішоходів. Всі вони працюють у восьми режимах — відповідно до часу доби, з’єднані в єдину систему, яка регулюється за допомогою Аналітичної системи керування дорожнім рухом й аналізується спеціалістами, які за нею стежать. А щодо делініаторів, то все місто не може бути у стовпчиках, тому їх монтуємо лише там, де інші заходи не ефективні», — сказав він.

Віктор Черній також нагадав киянам, які до нього звернулися із запитаннями, що в нинішньому році у Києві мають бути відпрацьовані питання по 100 кілометрах нових вело доріжок. Адже всі капітальні ремонти вулиць за новими правилами проєктуються й виконуються з прокладанням велодоріг.

«Зокрема, на вулиці Чорнобильській, яку капітально ремонтують, також буде вело доріжка», — сказав Черній, відповідаючи на запитання мешканки Святошина. А ще, на жаль, часто доводиться мати справу з налагодженням схеми дорожнього руху на вулицях у нових кварталах житлової забудови вже після завершення будівництва. Це дуже складна робота і є ситуації, з яких майже не можливо знайти вихід. Натепер є проблема в районі провулку Замковецькому, інших районах забудови.

До слова, відомо, що раніше понад 7 років на вулиці Конєва існувала небезпека для всіх учасників руху. Розвиток нового будівництва в районі вулиці Ломоносова, Максимовича, Костичева, Мейтуса, Софії Ковалевської потребував і розвитку вулично-дорожньої мережі, що на момент будівництва й заселення не була сформована. Тому вперше за останні роки тут була сформована й втілена нова схема дорожнього руху, яка передбачає звуження смуг руху, влаштування тимчасових тротуарів та будівництво світлофору. Для безпеки пішоходів встановили огородження типу «Нью-Джерсі». Тут з’явиться вело доріжка, паркувальні кишені.

Віктор Черній також зауважив, що кияни, які звернулися до нього на пряму лінію, надали багато слушних пропозицій. Тому інспектори ЦОДР, які працюють у районах, обов’язково зв’яжуться з цими містянами й відпрацюють пропозиції з виходом на місце. Він також запропонував киянам звертатися до ЦОДР за номером оперативного чергового диспетчера й надавати свої пропозиції, ділитися спостереженнями та ідеями щодо покращення дорожньої ситуації.

Нагадаємо, що КП «Київпастранс» днями оголосило тендер на розробку техніко-економічного обґрунтування проєкту будівництва трамвайної лінії від вул. Старовокзальної до станції Київського метрополітену «Палац спорту». В умовах до тендера замовник прописав дуже суворі вимоги до проєктантів. Докладніше читайте тут.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»